Isbilen Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kanskje ikke. Mulig jeg surrer. Skal sjekke det skikkelig opp. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Neidu, Shredder betyr nok ikke skredder. Men uansett, tragiske heltenavn ja, personlig har jeg aldri likt Serious Sam, syns det blir for korny. Har jo også John Matrix i filmen Commando, haha, er så dårlig at det er bra vøtt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kanskje ikke. Mulig jeg surrer. Skal sjekke det skikkelig opp. 6733571[/snapback] Tailor = Skredder Shredder = En som kutter ting opp i små fine remser (derfor den fine hansken med lange pigger på i turtles) Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Kanskje ikke. Mulig jeg surrer. Skal sjekke det skikkelig opp. 6733571[/snapback] Tailor = Skredder Shredder = En som kutter ting opp i små fine remser (derfor den fine hansken med lange pigger på i turtles) 6733818[/snapback] Ooo! Dette var godt å vite. Men jeg forbindet alltid som liten Shreder med Schrøder, den tyske politikeren ... Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 (endret) Bare en ting til ang Max Payne... navnet hans er jo ment å være litt teit. Dere er selvfølgelig klar over at Payne-spillene er satire? Dvs parodi på alle maksimalt tøff-i-trynet noir gangster/politi-filmer og spill. Hvordan dere kan ta replikker som "the rain came down like the tears of crying angels" seriøst skjønner ikke jeg, når spillet holder den tonen HELE TIDEN. I toern så herset de jo til og med med det første spillet på den samme måten, gjennom noen av tv-showene som gikk på tv'er du kom over. Artige spill. Endret 27. august 2006 av thomanil Lenke til kommentar
VTW Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg sier bare en ting: SONIC THE HEDHEHOG Skal innrømme at han ikke var så fet i begynnelsen Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Men han var jo kul nok i spillene (Sonic1, 2, 3 and Knuckles) Så ble han oppgradert og fikk ny TV-serie. SonicX-tegningene er jo helt knall: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Om ikke dette ruller gata nok, kommer det noe enda kulere: Super-Sonic Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Husker jeg satt å øvde og øvde på Sonic 3 for å klare alle bonusbanene slik at jeg kunne bli Super-Sonic. Nå klarer jeg det med bind for øynene og begge hendene bundet på ryggen Men så hørte jeg plutselig en gammel myte som vekket min interesse for Sonic atter en gang! Vanskelig å finne noen store bilder, men det var fult av animasjoner og det gikk ikke ann å være foruten: HYPER-SONIC Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Dette er jo utrolig kult. Vi har jo oså Knuckles/Super-Knuckles/Hyper-Knuckles og Tails/Super-Tails. Men de legger jeg ikkee inn bilde av. Etter en stund kom det også Sonic i 3D. Noe som ikke bare har ødelagt for Sonic, men også veldig mange andre gode 2D-spill! Men må allikevel innrømme at jeg gleder meg til "Sonic The Hedgehog" kommer til PS3! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Til slutt vil jeg bare legge inn et bonus-bilde. Ingen vet hvem han er, men han er blitt kalt Cosmo tror jeg. Selv tror jeg han er en slags blanding (en fusion, om jeg husker rett) mellom super-Sonic og super-Shadow. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): PS: Hvis ikke bildene virker ligger linkene her: 1.Sonic gammel 2.Soniv oppgradert 3.Super-Sonic 4.Hyper-Sonic 1 5.Hyper-Sonic 2 6."Sonic The Hedgehog" til PS3 7.Cosmo (?) Lenke til kommentar
omgh4x Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Ellers har man jo Shredder, som i og for seg er greit, men hva i huleste kommer navnet Splinter av? :O His jeg fortsatt husker Turtles triviaen min sånn passe ålreit så kommer navnet Splinter fra da turtles fortsatt var en parodi-tegneserie. Det refererte da til en ninjakar fra Daredevil som het Stick. Splinter - The Turtles' sensei and adoptive father, Splinter is a mutant rat who learned the ways of ninjutsu from his own master, Hamato Yoshi. Splinter's name is a parody of Stick, the man who mentored Daredevil. Turtles trivia = pwnage Jeg bryr meg ganske skjeldent om navnene til helter og skurker i spill og filmer, men det er noen jeg synes er ganske morsome feks: Anakin/Luke Skywalker Skyganger = går den høye vei etc.. Darth Vader Darth Vader høres til forveksling ut som Dark Wader, en mørk vader eller en som vasser i mørket. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 rart at det er ingen som har nemt James Bond..han er jo den utlimate helten, ordner opp i alt med stil til og med... og ikkje minst hulken, som er det absolutt motsatte av den britiske agenten.. Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 16. september 2006 Forfatter Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Jeg sier bare en ting:SONIC THE HEDHEHOG Skal innrømme at han ikke var så fet i begynnelsen Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): 6858512[/snapback] Haha. Det så ut som han hadde ølmage på det bildet Endret 16. september 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Hehe.. Satt å spilte C&C Renegade her om dagen, å kom på ordspillet på hovedpersonens navn.. "Major Havoc" ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Solid snake heter jo Jack i MGS: Snake Eater. Eller har jeg tatt feil? Han sier jo at han heter både Jack og John. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Bare en ting til ang Max Payne... navnet hans er jo ment å være litt teit. Dere er selvfølgelig klar over at Payne-spillene er satire? Dvs parodi på alle maksimalt tøff-i-trynet noir gangster/politi-filmer og spill. Hvordan dere kan ta replikker som "the rain came down like the tears of crying angels" seriøst skjønner ikke jeg, når spillet holder den tonen HELE TIDEN. I toern så herset de jo til og med med det første spillet på den samme måten, gjennom noen av tv-showene som gikk på tv'er du kom over. Artige spill. 6750039[/snapback] Max Payne er nok ikke tilfeldig nei, akkurat som karakteren i det nye spillet (fra samme utvikler) "Alan Wake" der hovedpersonen nettopp ikke får sove. Endret 16. september 2006 av rulleguru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå