Gå til innhold

Veldig tragiske heltenamn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dynamitt Harry er det mest harry navnet ;>

6699173[/snapback]

Tviler sterkt for at Dynamitt Harry går under beskrivelsen helt og siden denne tråden ligger i spill-kategorien passer han heller ikke inn ettersom jeg aldri har sett, eller hørt om, et Olsenbanden-spill.

Lenke til kommentar
Kanskje nevnt før men, Serious Sam.. Var det ikke Homer som skiftet navnet sitt til Max Steel?

Jack er jo et vanlig navn i USA, pluss at det er et ganske tøft navn, så er jo ikke så stort at det brukes ofte..

BTW: Jak & Daxter??

6700083[/snapback]

Homer skiftet navn til Max Power da Homer Simpson ble fremstilt som en komisk og latterlig figur i et TV show (skjønner ikke problemet da Homer er en komisk og meget latterlig figur :)). Max Power var det eneste navnet han stavet rett, tatt fra en hårføner som tilhørte Marge...

Men on with the topic:

Kanskje navnene blir litt harry over tid fordi de blir brukt så ofte, og til tider misbrukt as well.

Lenke til kommentar
Jack is a common English male given name. It was originally a nickname for the names John and Jacob . It was the most common name for new born boys in England and Wales every year from 1995 to 2005 [1][2]. By contrast John is no longer in the top 50.

kilde

jack er verdens vandeligste engelske navn, noe som reflekteres i både spill og film.

Lenke til kommentar
Det går for svarte ikke ann og oversette navn!

Navn er navn!

Vist max Payne hadde het Riggor Hansen, så hadde jeg aldri kjøpt spille!

Navna er der for en grunn og det er at de skal være tøffe og fengende,

Feks Max Payne "GRRRR"

Riggor Hansen " :no: "

6697856[/snapback]

Man oversetter for å vise et poeng! Og ja, Max Payne er et tøft navn. Men IMO er det fremdeles veldig harry.

Lenke til kommentar
Væow, hele FIRE folk som heter Jack! Jeg kan ikke tro det, at de bruker USAs vanligste navn så ofte. Uff.

6694549[/snapback]

Du bør lese tråden så ser du at der er mer en fire! Som jeg sa i første post så sier jeg at jeg har glemt mange (!), men poenget ligger der og ruder alikevel!

Lenke til kommentar
Etter min mening er det umulig å være tøff uten å være harry, jeg kan i hvert fall ikke komme på noen som er.

6694043[/snapback]

Tanya (Red Alert) synes jeg ikke er spesiellt harry, men karakteren var tøff og navnet passer (IMO).

Lara Croft(Tomb Raider) er også en tøff helt, og vil påstå at ho heller ikke er harry...navnet er vertfall ikke harry.

Kansje det bare er meg men finner disse karakterene/navnene langt mindre harry enn f.eks. Ethan Cole (Area 51)

Lenke til kommentar

Fra gode gamle dager, ms. pacman.. (pacman med hår-sløyfe) må jo bare være det dårligeste navnet noensinne.

Rick Dangerous var jo super-tøft, men mener å huske det var ett rart standard-navn på Oil Imperium (Ted Redhair, eller noe slikt), er litt usikker om det bare var på min versjon dog, da hovedpersonen på Pirates'n min hadde standard-navn som 'Quartex' (driver ikke med slikt lenger om noen skulle lure)..

Lenke til kommentar

kan ikke tro at ingen har nevnt Earthworm Jim :D

Ellers er Max Paynes etterfølger Alan Wake innehaver av et tøft navn. Noe typisk at karakterent visstnok skal ha søvnproblemer :p Jeg syns det er tøft når karakterens navn gjenspeiler historien. Og hva så om det er litt sleskt? Du har iallefall bitt deg merke i det :)

Ellers har man jo Shredder, som i og for seg er greit, men hva i huleste kommer navnet Splinter av? :O

Endret av AndyG
Lenke til kommentar

Ellers har man jo Shredder, som i og for seg er greit, men hva i huleste kommer navnet Splinter av? :O

6726899[/snapback]

Splinter Cell=splitted celle. Det har noe med at antiterrorgruppa(cella) som sam fisher er med i består av flere agenter som arbeider seperat(altså er de "splittede")

tror jeg da :hmm:

Lenke til kommentar

6726899[/snapback]

Splinter Cell=splitted celle. Det har noe med at antiterrorgruppa(cella) som sam fisher er med i består av flere agenter som arbeider seperat(altså er de "splittede")

tror jeg da :hmm:

6730423[/snapback]

Splinter som i rotten i turtles. :) Ellers synes jeg ikke det er noe galt med cheesy navn i actionspill. Jeg kan gjerne spille som Biff Knockemdead eller Jim Bazooka.

Lenke til kommentar

6726899[/snapback]

Splinter er selvsagt flink til å splintre ting (deriblant glass) med ninja-sparkene sine. Derav navnet.

Hvordan en überskurk fant på å kalle seg "skredder", er mer mystisk. Kanskje det bare er et familienavn.

Lenke til kommentar

6726899[/snapback]

Splinter er selvsagt flink til å splintre ting (deriblant glass) med ninja-sparkene sine. Derav navnet.

Hvordan en überskurk fant på å kalle seg "skredder", er mer mystisk. Kanskje det bare er et familienavn.

6732737[/snapback]

Shred = rive i filler. Navn som passer han utmerket. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...