Gå til innhold

Veldig tragiske heltenamn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, serien MacGyver er harry, men ikke på grunn av navnet...

6687935[/snapback]

Kvifor då?

6688157[/snapback]

Altså, serien har gjort navnet harry. Seriens handling er det som er harry. La oss si at serien aldri fantes. Da ville ikke navnet vært harry. Det ville bare være et helt vanlig navn. Mitt navn er ikke harry eller cheesy, men hvis vi hadde byttet ut "MacGyver" med det, ville det straks være harry etter at seirne har gått i så mange år. Skjønner du?

Lenke til kommentar
Master Chief er rangen hans... ettersom det ofte er vanlig å kalle folk etter rangen (da spesiellt fra overordnede) har han vel blitt hettende det.. men ja, det er helt idiotisk, det er jeg enig i. :)

6690797[/snapback]

Idiotisk?! Jeg synes det klinger så godt! Master Chief er bedre enn Jack 117...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Grunnen til at navn som Superman, Spiderman, Captain America, etc. er "harry", er for at de fleste av karakterene ble opptenkt en god stund før de fleste på dette forumet var født. Det er harry nå fordi det har blitt en klisjè, men det var ikke en klisjé på den tiden. Synes nesten det er litt urettferdig å dømme noe fordi det er vintage.

Ta f.eks navnet på en av våre viking-forfedre, Fridtjof den frøkne. I disse dager høres jo navnet ustyrelig gay ut, men det var av helt annen betydning når de ga han tilnavnet.

e:d;b.

Hr Jenssen hadde visst allerede poengtert dette.

Endret av Boheme Netter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...