PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Som dere ser på bildene jeg har lagt ved så er ikke helt ting som det skal. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal poste dette så det ble her. Noen som vet hvorfor det er sånn? Kan jeg gjøre noe får å fikse det? Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Bildet til hoeyre er nok rett og slett fordi siden ikke er tilpasset Firefox. Den ser bra ut i IE7 her, men har dog ikke Firefox installert saa jeg kan sjekke det opp mot den. Naar det gjelder bildet til venstre, har du Firefox satt som default browser? Lurer paa om kanskje PartyPoker bruker browser til og vise det greiene der, og mulig det heller ikke er laget for og virke med Firefox. Proev og skift til IE som default browser midlertidig og se om det gjoer noen forskjell. Endret 16. august 2006 av frodeaa Lenke til kommentar
TCi Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er grunnet at nettsiden ikke er kodet godt nok etter dagens standard. Trolig vil den se grei ut i Internet Explorer eller Opera. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Det er ikke FF som standar på denne marskinen, men det er det på en annen jeg har og der funker det fint Lenke til kommentar
frodeaa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Snodig... Hva er DPI satt til? 96 eller 120? Mulig at det ikke funker saa greit med PartyPoker sin ting dersom DPI er satt til 120... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Hva er DIP? mener du oppløsningen?? Lenke til kommentar
Scatch Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Med tanke på startmeny-linjen din, har du muligens enn større skriftstørrelse enn vanlig. Dette kan skape konflikter hos noen sider. Sjekk Skrivebord -> Høyreklikk -> Egenskaper -> Utseende -> Skriftstørrellse, og se at denne er satt til normal. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Skriftstørrelsen står på normal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå