phex Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Har tenkt å kjøpe meg en Pocket LOOX N520 fra Fujitsu Siemens, men har problemer med å finne et kompatibelt tastatur til PDA-en. Den har ikke blåtann, så tastaturet må kobles til enten via IR-porten eller kabel. Har funnet et tastatur som jeg er sikker på at er kompatibelt: Cherry G84-4321 SUNRG. Men det tastaturet tror jeg ikke er til salgs her i Norge. Alternativ 2 er dette: Belkin Wireless PDA Keyboard. Dette finner jeg heller ikke i noen norske nettbutikker. Noen som kan hjelpe meg å finne et tastatur som finnes i en norsk nettbutikk og som er kompatibelt med N520? Takk Endret 16. august 2006 av phex Lenke til kommentar
phex Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Glem det, tror heller jeg finner meg en PDA med blåtann, da blir det hele litt enklere! Forresten, hvis noen har noen anbefalinger til PDA-er i samme prisklasse så er det bare å komme med forslag! Endret 17. august 2006 av phex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå