Lokkeand Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hallois. jeg har et 6600agp kort og vifta har tatt kvelden. Noen som vet om en ny vifte som passer evt en vifteløs løsning? Trenger hjelp! :!: Lenke til kommentar
meeg Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvis garantien er utgått, må du nok spandere en ny vifte. Her er to rimlig ealternativer: Arctic Cooling nVidia Silencer 6 fra 150,- Zalman VF700-Cu fra 180,- Begge 2 er rimelig stillegående. Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 jeg har garanti, men den lille vifta som sitter på bråker så jeg tenkte meg en ny løsning. Tror ikke silencern passer. prod info nevner ikke agp kun pci-e Den andre kan jo passe. Takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har denne på mitt 6600GT AGP kort og stille og effektiv. Lenke til kommentar
Lokkeand Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) den var tøff men er 6600 likt som 6600 gt oppå? på kortet mitt ligger strømkontaktet noe snodig til. Hvis dette er en heldekkende løsning så vil den muligens dekke over strømkontakten?? Mye hvisomatte her. Takker for all hjelp :!: Endret 16. august 2006 av Lokkeand Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå