Morgh Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg lurer på hvor jeg får lasta ned noen tøffe layouts på denne mobilen her på nettet ^^ Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Inpoc tror jeg har noen kule layout's. Samme med Alle.no. Disse er også gratis tror jeg, men du må betale selv for å laste dem ned fra wap. Endret 16. august 2006 av Zeromac Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) www.zedge.no - Krever registrering(gratis), men er verdt det! Du burde for øvrig poste i dette forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=193 Endret 16. august 2006 av Smallville Lenke til kommentar
b-real Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Her er plassen for dette spørsmålet. Posten flyttes dit også Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Her er plassen for dette spørsmålet. Posten flyttes dit også 6686361[/snapback] samme for meg hvor den er bare jeg får svar. å det fikk jeg ^^ Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Esato Har mye rart tilSony Ericsson og det er gratis. Lenke til kommentar
Pedro80 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hvis du ikke er redd for å herje litt med telefonen din, anbefaler jeg deg å lære deg å bruke "Far Manager", med SE Flash Plugin. Da har du muligheten til å modde menyen i tillegg til layout. Jeg falt for Complete Mac OS Tiger Look. Features-- 15 Mac OS X style themes - 2 OS X screensavers - 14 OS X Wallpapers - Custom OS X Boot, Startup and Shutdown images and sounds - 6 OS X style menu layouts and icons - iTunes media player skins for K750i and W800i - New Fonts Har w800 frontdeksel og k750 bakdeksel som jeg holder på å lakkere til noe a la dette, kommer til å bli najs med mac layout + meny Start pimpin' boy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå