Tingelingeling Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg satte meg ned for å rydde i bildene jeg har på pc'n. Jeg fant noen jeg ville ha i en annen mappe, opprettet mappen, merket de bildene jeg ville flytte, dro de over til den mappen jeg opprettet og valgte "flytt hit". Da jeg skulle åpne den nye mappen så jeg ingen bilder men bare en beskjed om at forhåndsvisning ikke var tilgjengelig.. Noen som kan hjelpe meg? vil ikke miste disse bildene.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei og velkommen til forumet! Forsøk å endre visningen til liste over filer i utforskeren. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 kan hende du bare har dratt bildene til en feil plassering, prøv å søk etter bildene.. søk-->etter filer eller mapper--> BIlder, musikk eller video--> bilder og fotografier--> SØK. da kommer alle bildene du har på datan din opp, bla deg nedover og se om du finner igjen bildene dine Lenke til kommentar
Tingelingeling Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Ingenting av dette hjalp. Lenke til kommentar
Tingelingeling Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Har løst problemet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Har løst problemet. 6691962[/snapback] Hva var det du gjorde da? Lenke til kommentar
v0lume Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 kunne vært artig å vite hva som hadde skjedd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå