b-real Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 http://www.deviantpc.com/articles/ut2003ma...ing/index.shtml Jeg tror jeg trengte den ja :smile: Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 satt mykje med ued før...idag er det såpass slitsomt at lite skjer Lenke til kommentar
Toa Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-24 01:18, skrev siDDIs:satt mykje med ued før...idag er det såpass slitsomt at lite skjer Huffda. Vel. Det er jo ikke akkurat plankekjøring hvis du skal begynne å lage egne static meshes og slik. Forventer at du kommer i siget etterhvert. :wink: Jeg vurderer å lære meg Unreal Script, og begynne å lage mutatorer og mod'er. Det største slitet er jo å komme i gang. Etterhvert vil ting gå mer på skinner. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 om du begynner å få teken på us så kan meg og deg lage verdens beste ut2003 mod :wink: og ja eg lager alle static meshes sjølv....om eg orker, greier eg 1 static mesh til dagen..men eg jobber eindel og tar nokre vidregåande fag opp igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå