Roger Hjemli Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 hvordan brenner jeg bin og cue filer i WinOnCd 3,6? Lenke til kommentar
mammut Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Bruk fireburner et godt valg til bin og cue filer Lenke til kommentar
tnt Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Nero Funker også utmerket til det, er bare til å velge "burn Image" velg cue filen og begynn å brenn. Lenke til kommentar
Roger Hjemli Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 jeg får bare feilmeldinger både i nero og fireburner er det noe galt med bin eller cue filene? dette er den feilmeldingen jeg får i fireburner! Recording device: SONY CD-RW CRX140E Recording method: Session-at-once Recording Speed: 8x Thread1: Executing (Cache enabled) Thread1: Setting Write Parameters Thread1: Write parameters set Thread1: Reading Disc Info Thread1: Reading Next Track Info Thread1: Start LBA is 11768 Thread1: Sending Cue Sheet Thread1: Error sending cue sheet Thread1: Sense Error: ILLEGAL_REQUEST (INVALID FIELD IN COMMAND PACKET) (0x05 0x24 0x00) Recording aborted due to error Lenke til kommentar
tmbakken Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 jeg ville heller anbefale å bruke cdrwin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå