Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Forresten, dere som forstår dere på denne DS greia; Er det noe snakk om integrering med Wii på noe slags vis? Planlegges det noe slags funksjoner som å spille av film wireless fra Wii eller noe sånt? Jeg bare spør jeg.. 6693701[/snapback] Ja, du kan også bestille Peppes filmdeal med den. Det er en spillekonsoll.. 6693925[/snapback] Ingenting altså? Nada, null og nix, intet? Lenke til kommentar
ulven82 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Krigen er mellom MS og Sony. Nintendo går sin egen vei. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ingenting altså? Nada, null og nix, intet? 6693966[/snapback] Jo jeg vet om en ting du kan gjøre med den Du kan spille! Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Krigen er mellom MS og Sony. Nintendo går sin egen vei. 6694002[/snapback] Det eneste eksempelet på at Nintendo går sin egen vei er Wii (noe jeg allikevel ikke kan fastslå med sikkerhet, siden Wii ikke er i butikkene ennå). At Nintendo går sin egen vei, blir også ofte brukt som unnskyldning for mangel på diverse ting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 At nintendo gå andre veier ser vi allerede med DS`en vil eg si. Og med Wii fortsetter den trenden, uavhengig om "den mangler saker og ting" Bare det at Nintendo ikkje gidder kappløpet innen HD-Grafikk sier jo litt, den nye hånkontrolern gir jo ut visse signal den også Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det er da synd at jeg skal være nødt til å belære Nintendo hyperne, men la gå; Nintendo DS connectivityWii will support wireless connectivity with the Nintendo DS. Shigeru Miyamoto said Nintendo was still working out when features using this connectivity would be available, but that it would be soon after the launch of the system, due to the popularity of the Nintendo DS. At Nintendo's corporate policy meeting in June 2006, Satoru Iwata explained that the DS uses its wireless connectivity to communicate with the Wii, and that no further accessories will be needed. The connectivity will allow the player to use functions like the Nintendo DS's microphone and touchscreen as inputs for Wii games. The first example Nintendo has given of a game using Nintendo DS-Wii connectivity is that of Pokémon Battle Revolution. Players with either Pokémon Diamond or Pearl will be able to play battles using their Diamond or Pearl Pokémon on Wii with the Nintendo DS as a controller. It has also been confirmed that the Nintendo DS will be able to play game demos downloaded from Wii which they would receive from Nintendo, similar to a DS Download Station. The Wii will also be able to update and expand Nintendo DS games. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Takk for infoen. Pass på du ikke begynner å like Nintendo Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Takk for infoen.Pass på du ikke begynner å like Nintendo 6694287[/snapback] Tror neppe det, men jeg skal nok få installert en N64 emulator på PSP'en min for det. Jeg fikk Nintendo opp i halsen allerede i SNES tidene. Lokke konsoll på drittungene for en slikk og ingenting for så å ta blodpris for spilla. Håper de har bedret seg med åra Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Sånn ja der var du tilbake i angrepsposisjonen. Begynte nesten å lure litt nå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Krigen er mellom MS og Sony. Nintendo går sin egen vei. 6694002[/snapback] Det eneste eksempelet på at Nintendo går sin egen vei er Wii (noe jeg allikevel ikke kan fastslå med sikkerhet, siden Wii ikke er i butikkene ennå). At Nintendo går sin egen vei, blir også ofte brukt som unnskyldning for mangel på diverse ting. 6694067[/snapback] Hva med Nintendo DS, Brain Training, Nintendogs, Electroplancton. Unskyldning? Så du mener de unskylder seg med å si at de går en annen vei fordi Wii ikke er kraftig nok for hardcore gamere? Kan godt forklare det for deg, men da må jeg skrive et par sider til deg. Men jeg har en artikkel om denne strategien om du virkelig vil vite noe. Bare spør, så skal jeg poste den. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Krigen er mellom MS og Sony. Nintendo går sin egen vei. 6694002[/snapback] Det eneste eksempelet på at Nintendo går sin egen vei er Wii (noe jeg allikevel ikke kan fastslå med sikkerhet, siden Wii ikke er i butikkene ennå). At Nintendo går sin egen vei, blir også ofte brukt som unnskyldning for mangel på diverse ting. 6694067[/snapback] Hva med Nintendo DS, Brain Training, Nintendogs, Electroplancton. Unskyldning? Så du mener de unskylder seg med å si at de går en annen vei fordi Wii ikke er kraftig nok for hardcore gamere? Kan godt forklare det for deg, men da må jeg skrive et par sider til deg. Men jeg har en artikkel om denne strategien om du virkelig vil vite noe. Bare spør, så skal jeg poste den. 6694573[/snapback] Har ikke sagt at Wii ikke var innovativ, om prisen blir grei, kommer jeg til å kjøpe den pga. Red Steel. Nintendo DS har trykkfølsom skjerm, dette er vel og bra, men har blitt brukt i spill på PDA i flere år. Brain Training er et spill, ikke en konsoll, det er sikkert et glimrende spill, men tilsvarende spill finnes også på andre plattformer. Nintendogs er avansert Tamagotchi, det har sikkert sin sjarm, men kan ikke hamle opp med ekte hunder. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ridge racer kan ikke hamle opp med ekte biler, hva er poenget dit? Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Ridge racer kan ikke hamle opp med ekte biler, hva er poenget dit? 6695324[/snapback] Vet ikke hva hans poeng var. Men Ridge Racer er DRITGØY!!! GO RIDGE RACER! Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ridge racer kan ikke hamle opp med ekte biler, hva er poenget dit? 6695324[/snapback] Vet ikke hva hans poeng var. Men Ridge Racer er DRITGØY! GO RIDGE RACER! 6695438[/snapback] Riiiiiiiiiiiiiidge racer er vannvittig på PSP.. DEN beste håndholdte opplevelsen so far! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ridge Racer er det einaste PSP spillet eg har testet, og det virket jævlig rått. Imponerende grafik og god kontroll var det ihvertfall. Fikk jo ikkje testet det så lenge da eg stod å fomlet på ein butikk med PSP`en Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ridge Racer er det einaste PSP spillet eg har testet, og det virket jævlig rått. Imponerende grafik og god kontroll var det ihvertfall. Fikk jo ikkje testet det så lenge da eg stod å fomlet på ein butikk med PSP`en 6695523[/snapback] Det er pg.a. det spillet der jeg omtaler PSP som en PS2 med dårlig antialiasing. ......... Men når jeg tenker meg om så sleit jo nesten alle de første spilla på PS2 med dårlig antialiasing. Kanskje det bare er en fase på PSP også? Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Ridge racer kan ikke hamle opp med ekte biler, hva er poenget dit? 6695324[/snapback] Ridge Racer-bilene finnes heller ikke i virkeligheten. Å sammenligne en hund med en bil blir heller ikke riktig, da en hund ikke krefer sertifikat, er levende, og kan skaffes gratis dersom det er en blandingshund. Nintendogs går vel ut på å stelle, mate, oppdra etc. en hund, det kan man også gjøre bedre i virkeligheten. Det folk flest derimot ikke får en mulighet til å gjøre i virkeligheten, er å breisladde med et råskinn av en bil. Endret 17. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Ridge Racer er det einaste PSP spillet eg har testet, og det virket jævlig rått. Imponerende grafik og god kontroll var det ihvertfall. Fikk jo ikkje testet det så lenge da eg stod å fomlet på ein butikk med PSP`en 6695523[/snapback] Det er pg.a. det spillet der jeg omtaler PSP som en PS2 med dårlig antialiasing. ......... Men når jeg tenker meg om så sleit jo nesten alle de første spilla på PS2 med dårlig antialiasing. Kanskje det bare er en fase på PSP også? 6695550[/snapback] Sannsynligvis. Når PSP-spillene optimaliseres litt bedre, vil vi til slutt se spill med enda bedre grafikk, på nivå med Matrix: Path of Neo, Black, Shadow of the Colossus, og Tourist Trophy. Endret 17. august 2006 av superseven Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Skal man begynne å hakke på spill basert på virkeligheten no også da?? Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 At Nintendo går sin egen vei, blir også ofte brukt som unnskyldning for mangel på diverse ting. 6694067[/snapback] Det Wii mangler er HD-støtte, men HDTV vil ikke bli vanlig før om flere år, og da kommer neste konsoll fra Nintendo, og den vil ha HD-støtte. Ridge Racer-bilene finnes heller ikke i virkeligheten. Hva så? Å sammenligne en hund med en bil blir heller ikke riktig, da en hund ikke krefer sertifikat, er levende, og kan skaffes gratis dersom det er en blandingshund. Hva så? Hva har hva det krever med saken å gjøre? Å ha en ekte hund krever mye tid, penger og oppmerksomhet. Du kan ikke bare legge en ekte hund fra deg og plukke den opp igjen om noen dager, uker eller måneder. Du må plukke opp hundebæsj og tørke opp spy. Det er flott å ha hund, for all del, men det er mye negativt ved det også. Nintendogs, som forøvrig er svært populært, gir deg alle gledene ved å ha en virtuell hund, men binder deg ikke til et levende vesen resten av dets liv. Nintendogs går vel ut på å stelle, mate, oppdra etc. en hund, det kan man også gjøre bedre i virkeligheten. Ridge Racer går ut på å kjøre bil. Det kan man også gjøre bedre i virkeligheten. Eller kanskje ikke. Kanskje det er forskjell på å kjøre bil i virkeligheten og i et spill. Akkurat som det ikke er det samme å spille Nintendogs som å ha en ekte hund. Det folk flest derimot ikke får en mulighet til å gjøre i virkeligheten, er å breisladde med et råskinn av en bil. 6695753[/snapback] Hvis sladding er det som gjør at du liker bilspill, så kan jeg jo informere deg om at slikt helt fint går an å gjøre med vanlige biler. Enhver råner med respekt for seg selv burde kunne skrive under på det Argumentene dine holder ikke vann, superseven. Særlig når man tenker på hvor utrolig populært Nintendogs er. Kanskje du ikke liker spillet, eller ikke synes noe om konseptet, men så har forskjellige folk forskjellig smak. Det bør du kanskje ta inn over deg før du gjør deg til dommer over hva slags spill som er bra og dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå