Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Ja det får dere virkelig ikkje til å fremstå som * satans ord som alle er lei her * for all del 6692931[/snapback] Kritisere X360.. Nei fy, da må du jaggu være Sony fanboy.. Jeg har bare på samme måte som Wangen lagt inn de i signaturen min som ikke tar alt dette greiene fra MS for god fisk.. Tolk det som du vil Lenke til kommentar
arnegn Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Ikke noe problem. Det er et verdifullt argument for de som benytter seg av Live dersom det er slik at man ikke kan spille Live med en modifisert konsoll. Jeg vet ikke så mye om denne hackinga av 360 at det gjør noe, så gjerne opplys meg om dere synes det trengs. Jeg bøyer meg i støvet her. Eneste jeg vet er at det går an å spille backup, og har gjort det i en stund nå.. 6692473[/snapback] Et poeng til ang. hacking av 360 og Live. Jeg har en chippet ps2, og eneste grunnen til at jeg chippet den var for å teste ut spill før jeg evt kjøpte de (samt å få winning eleven fra japan). For meg er det omtrent ingen grunn å hacke 360, siden jeg kan laste ned demoer på (nesten) alle spill. Da får jeg testet de uten å ha dårlig samvittighet Neppe slik for alle, men for meg er det ihvertfall et viktig poeng. Godt mulig det blir mindre piratkopiering denne gangen, pga nedlastbare demoer (vil sikkert gjelde ps3 og wii også). Tror en del av de som laster ned spill gjør det mest for å teste de, og det kan være en del av de ikke synes det er verd det nå som man kan få demoer lettere tilgjengelig. Edit: En veldig bra måte å ikke bli tatt seriøst på er å ha en unødvendig provoserende signatur. Synes ikke den kler deg helt, fhj (selv om det rykker litt i smilebåndet ). Endret 17. august 2006 av arnegn Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Imotsetning til Sega så vil ikke microsoft stoppe produksjonen no matter WHAT! De har lagt ned utallige milliarder i deres games devision. Å de kjøper seg andel av spill og selskaper. Imotsetning til sony som kopierer hardware. Så kjøper de opp storspillene til de andre konsollene. GTA anyone? En meget smart markedsplan. Microsoft har penger nok til å kjøpe sin andel av markede. Og det er det de gjør med å selge konsollen til den prisen. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Imotsetning til Sega så vil ikke microsoft stoppe produksjonen no matter WHAT! De har lagt ned utallige milliarder i deres games devision. Å de kjøper seg andel av spill og selskaper. Imotsetning til sony som kopierer hardware. Så kjøper de opp storspillene til de andre konsollene. GTA anyone? En meget smart markedsplan. Microsoft har penger nok til å kjøpe sin andel av markede. Og det er det de gjør med å selge konsollen til den prisen. 6692999[/snapback] Utvilsomt. De er dette som er den avgjørende forskjellen. Men, jeg har poengtert tidligere at det finnes ingen pengepung som tillates å gå for tom av aksjonærende. I MS tilfelle skal det mye til, men går det for mye i feil retning, vil jeg tro at aksjonærerene forlanger bang for the buck eller at MS skal holde seg til sin lest dvs. operativsystem.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tviler neppe på at MS git seg med det første nei Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det begynner jo å ligne litt på en krig dette Jeg er forøvrig ikke i tvil om hvem som er Tyskland og hvem som er Belgia . Bromle fremstår foreløpig som Sveits. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 men kun 5 mill solgt hittils. De skulle ha 10 mill iløpet av November:) 6692817[/snapback] Ikke undervurder julesalget.... Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Imotsetning til Sega så vil ikke microsoft stoppe produksjonen no matter WHAT! De har lagt ned utallige milliarder i deres games devision. Å de kjøper seg andel av spill og selskaper. Imotsetning til sony som kopierer hardware. Så kjøper de opp storspillene til de andre konsollene. GTA anyone? En meget smart markedsplan. Microsoft har penger nok til å kjøpe sin andel av markede. Og det er det de gjør med å selge konsollen til den prisen. 6692999[/snapback] Utvilsomt. De er dette som er den avgjørende forskjellen. Men, jeg har poengtert tidligere at det finnes ingen pengepung som tillates å gå for tom av aksjonærende. I MS tilfelle skal det mye til, men går det for mye i feil retning, vil jeg tro at aksjonærerene forlanger bang for the buck eller at MS skal holde seg til sin lest dvs. operativsystem.. 6693035[/snapback] Bill Gates sa at de ikke regnet med å tjene penger i denne generasjonen Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 julegaver blir kjøpt i desember! Da har 1 år allerede gått...... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Snip Bill Gates sa at de ikke regnet med å tjene penger i denne generasjonen 6693066[/snapback] På xbox 360 som grunnsystem, nei. På all pynten rundt ja. EDIT:Du tror vel ikke på at de ikke tjener penger på eks. vis de 20Gig ellers kasserte laptop drevene til 750,- på elkjøp? Endret 17. august 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det begynner jo å ligne litt på en krig dette Jeg er forøvrig ikke i tvil om hvem som er Tyskland og hvem som er Belgia . Bromle fremstår foreløpig som Sveits. 6693061[/snapback] Tenkte eg skulle lette litt på stemningen her Lenke til kommentar
HFL Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Siden det har vært så mange usaklige innlegg her allerede vil jeg komme med et jeg og=) skulle bare informere alle at jeg gikk til innkjøp av DS Lite i dag( vanskelig å få tak i, prøvde på lefdal, utsolgt, spaceworld utsolgt, lefdal sa de hadde 3 igjen på alnabru, dro opp dit, utsolgt, så til slutt måtte jeg bite i det sure eplet å kjøpe den for 1299 på ebgames! ( vet at alle de andre får inn nye på mandag, men jeg ville ha DS Lite i DAG! ) må si jeg er imponert over designet, kjøpte svart, og den er finere enn broren min sin PSP! minner om apple's intelmac i svart=) kjøpte også med MarioKart DS, noen som har noen gode ord å si om det?=) Og hvor lang tid tar det å lade den? står sikkert i instruksjonsboka, men orker ikke bla opp.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Gratulere med kjøpet Det tar 3 timer å lade batteriet fult opp. Nå må jeg spille litt DS Lite Har også en svart Endret 17. august 2006 av avanore Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Et par person-istedenfor-sak-innlegg er slettet. Gjelder også jødehat og Hitlerposter.. Lenke til kommentar
HFL Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 enda en ot, men gidder ikke lage ny tråd for å spørre, har nå spilt litt, merker at den høyre knappen bak er mye løsere/må trykkes lengre inn for at den skal reagere, noen andre som har det sånn`? vet ikke om jeg gidder å bytte den for det, er ikke sånn at det gjør no når jeg spiller, men litt irriterende er det jo.. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 enda en ot, men gidder ikke lage ny tråd for å spørre, har nå spilt litt, merker at den høyre knappen bak er mye løsere/må trykkes lengre inn for at den skal reagere, noen andre som har det sånn`? vet ikke om jeg gidder å bytte den for det, er ikke sånn at det gjør no når jeg spiller, men litt irriterende er det jo.. 6693573[/snapback] Mener du på DS? Min er ikke sånn som du beskriver. Kanskje du burde bytte den hvis det irriterer deg Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Forresten, dere som forstår dere på denne DS greia; Er det noe snakk om integrering med Wii på noe slags vis? Planlegges det noe slags funksjoner som å spille av film wireless fra Wii eller noe sånt? Jeg bare spør jeg.. Endret 17. august 2006 av Fhj Lenke til kommentar
HFL Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 ok, da får jeg vel kanskje ta den med tilbake til butikken da.. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 julegaver blir kjøpt i desember! Da har 1 år allerede gått...... 6693087[/snapback] Feil. Julesalget starter for veldig mange i statene og Japan i november. Men at de får 10 millioner innen den tid tviler jeg på. Kanskje når de rundt 8 millioner. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Forresten, dere som forstår dere på denne DS greia; Er det noe snakk om integrering med Wii på noe slags vis? Planlegges det noe slags funksjoner som å spille av film wireless fra Wii eller noe sånt? Jeg bare spør jeg.. 6693701[/snapback] Ja, du kan også bestille Peppes filmdeal med den. Det er en spillekonsoll.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå