MrBjoern Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Etter en liten restart israd startet pluteselig maskinen i kde (istedenfor gnome) dette plager meg litt fordi det er flere ting jeg ikke finner igjenn osv. Så jeg lurte på hvordan jeg bytter tilbake til gnome. Må jeg avinstalere kde? eller er det noe i en config fil? Jeg kjører fedora core 5... Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) $ switchdesk gnome -Kisp Endret 16. august 2006 av Kisp Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Ser vist ut som om gnome er slettet fra maskinen, får vel heller bytte til kde da (hehe) (Ja jeg er lat, jeg gidder ikke og instalerer gnome på nytt) Lenke til kommentar
Fract Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Ser vist ut som om gnome er slettet fra maskinen, får vel heller bytte til kde da (hehe)(Ja jeg er lat, jeg gidder ikke og instalerer gnome på nytt) 6686107[/snapback] Eh... hvordan klarer du og "plutselig" slette hele gnome ? Endret 16. august 2006 av sir-ivar Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Det er det jeg ikke vet, men når jeg skrev "$ switchdesk gnome" fikk jeg beskjed om at Gnome ikke fantes på maskinen. Så hva som har skjedd er vel et mysterium. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå