Arne Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 STEINFRIE! Har to pakkar i kjøleskapet atm... Lenke til kommentar
Hattifnatt Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er jo ikke meningen at man skal tygge steinene da, det smaker dritt! Druer er digg Med eller uten stein spiller ingen rolle! Lenke til kommentar
Niveea Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 det går fint å spise druer uten å merke steinene.. tygger man de smaker de jo hy...da er det ikke rart det er de glir jo rett gjennom systemet som linfrø og solsikkekjerner og andre sunne greier som ikke alltid blir tygd... ikke no farlig. Er viktigere å vaske de før de spises. Der er det nok mye mer hyhy enn vi veit om... men nå som det er høst er muskatell druene på plass.... herregud, de er noe for seg sjøl... yam yam ... de er så store at de nesten må bites over... og de kommer med stein Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Er ikke de fleste druer uten steiner da? Jeg har uansett ikke noe problem med å spise steinene, men så er jo jeg en tøffing også, da... Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Jeg blir tørst av å tygge druer med stein inni og det er stress å begynne å fikle dem ut hele tiden, men jeg er stor fan av steinfrie druer. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 noen som har prøvd å skrelle en drue for så å spise den? Merkelige greier 6686293[/snapback] Men jeg spiser uten druer, det er best. 6686730[/snapback] Hehehehehe, det er vell ikke så mye igjen da? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 syntes med steiner smaker best eg egenlig! svelger bare steinene er da ikke noe stress det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå