TSP Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Lurte på muligheten for at et PHP-script kunne oppdatere en irc-logg fortløpende, med at den selv hadde en bruker aktiv på en spesiell irc-kanal og var pålogget hele tiden. Slik at eieren av irc-kanalen kan se hva som har skjedd mens han har vært borte fra irc-kanalen. Jeg vet (fordi jeg har sett det) at det går an å lage noe i javascript, eller noe slikt, som gjør at man kan logge inn på en irc-kanal på en nettside, så da må det vel gå an at et PHP -script som lagrer en logg? Litt rotete forklart dette, men jeg satser på at dere skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) du kan evt. se her, eksempel uten logging her... _kan_ være at det står noe der... Endret 16. august 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Kan ikke si at jeg skjønte stort av det der, scriptet funket ikke og ikke skjønte jeg det programmet det ble snakket om der heller. Jeg ble hvertfall ikke klokere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå