Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Anbefaling av "trådløs nettverks pakke"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

her er start pakker , forskjellige fabrikanter som du ser. http://netshop.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...30&g1=54&g2=243

http://www.komplett.no/k/kl.asp?bn=10556

andre nett-shop har vel også. se under nettverk og startpakker/komplette pakkeløsninger.

har selv erfaring med usb-adapter, og synes de har tendensen til å falle ut til tider. men greit nok.

Andre her inne kan kanskje uttale seg om pci-kort.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar
veil helst ha pci, hvordan er det å han trådløst og kabel nettverk ?

6686363[/snapback]

om du vil ha pci så kjøper du det. Da er også muligheten tilstede ved å sette på andre anne antennetyper også.

Men er ikke sikker på hva du mener med, sitat : hvordan er det å han trådløst og kabel nettverk ?

utdyp evt litt mere..

Lenke til kommentar
jeg skal ha vanlig nettverk på min spill pc( internett med kabel) også har jeg to andre pc'er som jeg skal ha i trådløst nettverk og lurte på om dette gikk anne ?

6687076[/snapback]

Det går utmerket godt ant, ikke noe problem. Nesten.. er litt avhengig om hvor mange vegger/gulv/tak som, trådløs signalene må gå igjennom.

Men det meste kan løses uansett.

Endret av KenBjork
Lenke til kommentar

Jeg bruker d-link og var i begynnelsen svært misfornøyd! Dette var fordi de trådløse USB kortene koblet til og fra hvert tiende sekund. Totalt ubrukelig....

Etter å ha hatt dem til test hos butikken jeg kjøpte det av fikk jeg dem tilbake, og det var ingenting galt med dem, mente butikken. Da jeg skulle koble dem opp igjen kom akkurat samme problemet. Og jeg gadd ikke prøve mer, så jeg la dem i en skuffe.

En måned senere trengte jeg et nettverkskort når jeg skulle ha internett i leiligheten min trådløst, og prøvde med d-link kortet og da funka alt perfekt og alt har fungert helt feilfritt siden da. :)

Jeg vil anbefale d-link, for de fungerer så bra som ingen andre nettverksort jeg har vært borti, og kjenner mange som har masse problemer med andre merker som MSI og zyxel.

Lenke til kommentar
men koblest det en ruter inn på switchen eller  hvordan gjørest det ?

6687222[/snapback]

Hva har du i dag?

Hvis du har ett kablet nett er det enklest og kjøpe ett reint aksesspunkt uten router og bare koble det i switchen.

6691005[/snapback]

i dag har jeg: telefon kontakt på veggen-> modem-> switch-> 2 pc'er (snart en til), ip telefon. Går det ann og sette inn trådlåst nettverke på dette ?

Lenke til kommentar

i dag har jeg: telefon kontakt på veggen-> modem-> switch-> 2 pc'er (snart en til), ip telefon. Går det ann og sette inn trådlåst nettverke på dette ?

6691877[/snapback]

Hvilken switch har du?

Bytte evt ut den switchen du har idag med en som også sender trådløs i tillegg.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...