Pysj Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Mobilbruken i Afrika er på vei oppover, og nå ligger verdensdelens innbyggere på WAP-toppen. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 noe sier meg at nokia sin 770 ville solgt som varmt hvetebrød... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har de ikke PC'er med internett så virker sikkert WAP som en fin ting det. Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har de ikke PC'er med internett så virker sikkert WAP som en fin ting det. 6688526[/snapback] Har merket det selv. Hvis jeg kjeder meg og pc er utenfor rekkevidde så blir det mye surfing på wap. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) det, og sjekke epost. desverre er det omtrent bare aviser og tvkanaler som har wapsider som er verd noe. estato.com går an til nøds, men jeg savner hardware.no og tilhørende sider. tror forresten jeg trenger å oppdatere programvaren på min t610, eller kansje bare bytte den ut. wap.nrk.no sluttet å funke for en tid siden, og den tryner om den laster inn for mye grafikk. er vel derfor jeg kan tenke meg en nokia 770. saken kan vise fullverdige websider og bruke mobilen til å koble seg opp. altså trenger en ikke drasse på en hel laptop. ser nokia har endelig fått på plass bestilling av den på siden sin, hmm... Endret 16. august 2006 av hobgoblin Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 er vel derfor jeg kan tenke meg en nokia 770. saken kan vise fullverdige websider og bruke mobilen til å koble seg opp. altså trenger en ikke drasse på en hel laptop. 6689904[/snapback] Hvorfor ikke bare laste ned Opera Mini som viser fullverdige websider på alle telefoner? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 bruker den på min "lett" aldrende telefon (T610) allerede, men jeg liker det at den driver å hugger opp sidene osv. med en 770 kan jeg få sett siden slik den skal se ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg