Pysj Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 For å redde nasjonal tegneserieindustri, innfører Kina forbud mot populære utenlandske tegneserier på TV. Les mer Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Skrekk og gru det hørtes ut som et dårlig forslag. Tenk hvis Norge hadde innført forbud mot å vise storfilmene fra Hollywood på kino mellom 18:00-22:00 bare for at vi skal se på norske filmer istedenfor? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Skrekk og gru det hørtes ut som et dårlig forslag. Tenk hvis Norge hadde innført forbud mot å vise storfilmene fra Hollywood på kino mellom 18:00-22:00 bare for at vi skal se på norske filmer istedenfor? 6686116[/snapback] Stem frem Kristin Halvorsen som ny statsminister så er nok ikke det så utenkelig Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg synes litt synd i de. Stort sett lander middagen for min del akkurat når simpsons begynner, perfekt timing. 1700-2000 ville bety ingen simpsons til middagen. Men samtidig som jeg synes dette er teit, så er ikke ideen teit. Man bør tilstrebe å beholde sin egen kultur, globalisering er fint men det er jammen meg identitet også. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg synes litt synd i de. Stort sett lander middagen for min del akkurat når simpsons begynner, perfekt timing. 1700-2000 ville bety ingen simpsons til middagen.Men samtidig som jeg synes dette er teit, så er ikke ideen teit. Man bør tilstrebe å beholde sin egen kultur, globalisering er fint men det er jammen meg identitet også. 6686639[/snapback] Identitet er fint nok dét, men at en regjering forbyr enkelte tegneserier bare fordi de er utenlandske blir å gå altfor langt, selv om det bare er i et visst tidsrom. Men, Kina har vel aldri prioritert frihet heller. Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg synes litt synd i de. Stort sett lander middagen for min del akkurat når simpsons begynner, perfekt timing. 1700-2000 ville bety ingen simpsons til middagen.Men samtidig som jeg synes dette er teit, så er ikke ideen teit. Man bør tilstrebe å beholde sin egen kultur, globalisering er fint men det er jammen meg identitet også. 6686639[/snapback] Identitet er fint nok dét, men at en regjering forbyr enkelte tegneserier bare fordi de er utenlandske blir å gå altfor langt, selv om det bare er i et visst tidsrom. Men, Kina har vel aldri prioritert frihet heller. 6691916[/snapback] Som sagt, jeg synes det er langt langt over linja. Jeg forstår motivet bak, men løsningen er "rappeltullat feil" for å si det på litt dialekt. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 nei ufff kommer så mange ræva regler nå for tiden syns jeg Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Mulig de vil gjøre om dette ganske snart, for også tegnefilmskapere outsourcer til Kina, dette ifølge en som har arbeidet i industrien i en årrekke: The chance to get out and see a little of the world. Animation and cel checkers and other supervisory staff sometimes get a chance to go to Korea or China or Indonesia or other places where there are studios that subcontract work from Japanese companies.Kilde: http://www.ex.org/3.3/13-column_btvs.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg