Gå til innhold

hvordan skjekke skjulte nummer?

hiddendepths

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er en uting med skjult nummer. På fritiden svarer jeg aldri de som ringer fra skjult nummer men i jobbsituasjon har man liksom ikke noe valg. Det er få ting som er mer irriterende enn å se at man har ubesvarte anrop fra skjult nummer uten beskjeder/meldinger.

Lenke til kommentar
Syns det er en uting med skjult nummer. På fritiden svarer jeg aldri de som ringer fra skjult nummer men i jobbsituasjon har man liksom ikke noe valg. Det er få ting som er mer irriterende enn å se at man har ubesvarte anrop fra skjult nummer uten beskjeder/meldinger.

6685719[/snapback]

Er så sykt irriterende. Har en kamerat som alltid bruker skjult nr, så vet som regel at det er han. Irriterende er det hvertfall :mad:

Lenke til kommentar

Seff går det an å anmelde det, men kan ikke tenke meg at det er til særlig nytte :) Hva skal man anmelde vedkommende for? Hemmeligholdelse av nummeret sitt (lovlig)? Siden det ikke er forbudt og du ikke har blitt terrorisert eller drapstruet, tror jeg det ikke er så mange muligheter enn å ta tlf neste gang det ringer en med skjult nummer. :)

Lenke til kommentar

Nå har denne saken vært oppe i ørten ganger tidligere. ;)

Det finns flere unntak at nummeret ikke vises, stort sett alle som sitter bak egne sentraler osv. og de er mange de. Tenk dere offentlige kontorer og bedrifter, Tlf-selgere osv. Seff kan private også velge bort nr.visningen så det så...

Lenke til kommentar

Det skal være en veldig spesiell anledning for at jeg skal gidde å svare et skjult anrop. De som ringer med skjult nummer har som oftest skjulte hensikter også. Det er en grei regel. Det høres kanskje litt paranoid ut, men om de ikke har skjulte hensikter så er det i alle fall ikke viktig eller interessant å høre på. Den dagen Norsk Tipping begynner å ringe med skjult nummer skal jeg begynne å svare.

Lenke til kommentar
Det skal være en veldig spesiell anledning for at jeg skal gidde å svare et skjult anrop. De som ringer med skjult nummer har som oftest skjulte hensikter også. Det er en grei regel. Det høres kanskje litt paranoid ut, men om de ikke har skjulte hensikter så er det i alle fall ikke viktig eller interessant å høre på. Den dagen Norsk Tipping begynner å ringe med skjult nummer skal jeg begynne å svare.

6686003[/snapback]

Det kjipe er bare at du aldri kommer til å få vite om det er god grunn til at de ringer, siden du ikke tar telefonen. Og du vil heller aldri få vite om du har vunnet i lotto ;)

Lenke til kommentar

6686003[/snapback]

Skummelt sier du ?

Folk kan ha skjult nummer av flere grunner.

Lenke til kommentar

Jeg tar aldri telefonen når det er er skjulte nummer som ringer. Tar den som oftest heller ikke hvis nummeret er et 2- eller 8-nummer når de er "enkle" nummer, eller såkalte "gullnummer", med mindre jeg venter telefon fra noe slikt.

Lenke til kommentar
Ingen som kan ringe til opplysningen 1881 uten at vi ser nr faktisk ;)

Så selv om du heter kjell magne bondevik så ser vi forsatt nr du ringer ifra ;)

6685886[/snapback]

heretter skal jeg bruke telefon kiosk.

6690826[/snapback]

Det kryr av overvåkningskameraer, så de kan finne ut hvem du er selvom du bruker telefonkiosk. du legger igjen fingeravtrykk også.

Ikke ring :p

Lenke til kommentar
Jeg tar aldri telefonen når det er er skjulte nummer som ringer. Tar den som oftest heller ikke hvis nummeret er et 2- eller 8-nummer når de er "enkle" nummer, eller såkalte "gullnummer", med mindre jeg venter telefon fra noe slikt.

6691658[/snapback]

Ok?

Enten så må du forklare, nærmere, eller så tror jeg du har tvangstanker :p

Er det Oslonummere du mener og gratisnummere? :)

Lenke til kommentar

6686003[/snapback]

Skummelt sier du ?

Folk kan ha skjult nummer av flere grunner.

6690940[/snapback]

Skummelt sa jeg ikke. Men sjeldent verdt å bruke tiden på. Sikkert noen som har en gyldig grunn til å bruke skjult nummer, men hittil har jeg til gode å få et eksempel på det. Faktum er at jeg tar som oftest telefonen uansett, men de skjulte frister mye mindre, siden jeg vet hva som kommer. Det er enten en selger eller andre uviktige ting. Jeg kommer ikke på noen gyldig grunn for noen å bruke skjult nummer. Opplys meg gjerne :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...