Aleksander-yo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvilken jobb har du om 10 år? Hvor ser du deg selv? Med andre ord: Hva har du lyst til å bli om 10 år? Eller har du drømmejobben allerede? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Da har jeg jobbet mitt første år som siv.ing. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Om ti år håper jeg på å være dommer eller advokat. Hadde min første dag på jusstudiet idag. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 på venterommet til aetat Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvis alt går som planlagt og jeg ikke endrer dem, er jeg er eiendomsmegler om ti år. Lenke til kommentar
different Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Hvis jeg "har det i meg", er jeg mest sannsynlig jagerflypilot om 10 år. Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Sivilingeniør innen et par retninger, men lever et rolig liv hjemme på gården min. Gjør siste rest av oppussingsarbeidet på et 150 år gammelt hus, og flytter inn rundt den tiden. Lenke til kommentar
kimla Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Er akkurat ferdig med noen år i programmeringsbransjen og prøver å starte opp eget firma Lenke til kommentar
rareben Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Jeg har fire fete biler, et stort digg hus, ei deilig dame, en unge og kontoen full av penger! Et år tidligere hadde jeg vunnet 70 millioner i V75, så jeg kan bare nyte resten av livet... Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 (endret) Om 10 år er jeg enten i politiet eller i militæret. *håper jeg* Endret 20. august 2006 av 3raz3r Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Om ti år er jeg på vei ut på misjonsmarken sammen med min nydelige kone og våre to barn. Nyutdannet prest har jeg visst også blitt... Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Om 10 år er jeg enten i politiet eller i militæret. *håper jeg* 6714644[/snapback] Politiet eller militæret faktisk... Bra du reklamerer for hamp da (avatar) En ting til: det er ikke tilfeldig hvem som velger å bli politi, mine erfaringer er at det er personer som har et unormalt stort behov for makt og for å hevde seg. Gjerne bedrevitere og personer som ikke klarer å håndtere den autoritere stilligen sin på riktig måte. Har sett avhørsmetodene til enkelte politimenn og det er skammelig. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Om 10 år er jeg enten i politiet eller i militæret. *håper jeg* 6714644[/snapback] Politiet eller militæret faktisk... Bra du reklamerer for hamp da (avatar) En ting til: det er ikke tilfeldig hvem som velger å bli politi, mine erfaringer er at det er personer som har et unormalt stort behov for makt og for å hevde seg. Gjerne bedrevitere og personer som ikke klarer å håndtere den autoritere stilligen sin på riktig måte. Har sett avhørsmetodene til enkelte politimenn og det er skammelig. 6714711[/snapback] Jeg velger ikke politi fordi jeg har et stort behov for makt, jeg har lyst til å bli det fordi jeg vil ha litt spenning i jobben. Så da har jeg tenkt mest på karriere innenfor forsvaret eller politiet. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Lagde en lik en for lenge siden.... Denne tråden eksisterer fra før. Hvor ser du deg selv om ti år...? Lenke til kommentar
e321 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Lagde en lik en for lenge siden.... Denne tråden eksisterer fra før. Hvor ser du deg selv om ti år...? 6714974[/snapback] ja, når du sier det så husker jeg den.. men vi kan jo ha det morro med denne tråden her litt også Om noen minutter er jeg på vei til min første dag i min videre utdanning.........så får vi se. Lenke til kommentar
Gabriel Shear Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Om 10 år er jeg enten i politiet eller i militæret. *håper jeg* 6714644[/snapback] Politiet eller militæret faktisk... Bra du reklamerer for hamp da (avatar) En ting til: det er ikke tilfeldig hvem som velger å bli politi, mine erfaringer er at det er personer som har et unormalt stort behov for makt og for å hevde seg. Gjerne bedrevitere og personer som ikke klarer å håndtere den autoritere stilligen sin på riktig måte. Har sett avhørsmetodene til enkelte politimenn og det er skammelig. 6714711[/snapback] Jeg velger ikke politi fordi jeg har et stort behov for makt, jeg har lyst til å bli det fordi jeg vil ha litt spenning i jobben. Så da har jeg tenkt mest på karriere innenfor forsvaret eller politiet. 6714942[/snapback] Men du liker hasj? Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 om 10 år er jeg STOR. 6719251[/snapback] Feil, du ligger på ruten. Lenke til kommentar
tZar Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Om 10 er er jeg alt for gammel Men sånn serriøst, så er jeg vel sansynligvis kommet meg over i et annet yrke enn det jeg er nå, for musesyken er på vei til å ta meg Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Lagde en lik en for lenge siden.... Denne tråden eksisterer fra før. Hvor ser du deg selv om ti år...? 6714974[/snapback] Vi overlever noen dobbelttråder. Om 10 år så jobber jeg forhåpentligvis, gjerne i brũssel. Jeg tar Europastudier og Jus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå