Gå til innhold

Hvor ser du deg selv om 10 år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om 10 år er jeg enten i politiet eller i militæret. *håper jeg*

6714644[/snapback]

Politiet eller militæret faktisk... Bra du reklamerer for hamp da (avatar) :w00t:

En ting til: det er ikke tilfeldig hvem som velger å bli politi, mine erfaringer er at det er personer som har et unormalt stort behov for makt og for å hevde seg. Gjerne bedrevitere og personer som ikke klarer å håndtere den autoritere stilligen sin på riktig måte. Har sett avhørsmetodene til enkelte politimenn og det er skammelig.

Lenke til kommentar

6714644[/snapback]

Politiet eller militæret faktisk... Bra du reklamerer for hamp da (avatar) :w00t:

En ting til: det er ikke tilfeldig hvem som velger å bli politi, mine erfaringer er at det er personer som har et unormalt stort behov for makt og for å hevde seg. Gjerne bedrevitere og personer som ikke klarer å håndtere den autoritere stilligen sin på riktig måte. Har sett avhørsmetodene til enkelte politimenn og det er skammelig.

6714711[/snapback]

Jeg velger ikke politi fordi jeg har et stort behov for makt, jeg har lyst til å bli det fordi jeg vil ha litt spenning i jobben. Så da har jeg tenkt mest på karriere innenfor forsvaret eller politiet.

Lenke til kommentar

6714644[/snapback]

6714711[/snapback]

Jeg velger ikke politi fordi jeg har et stort behov for makt, jeg har lyst til å bli det fordi jeg vil ha litt spenning i jobben. Så da har jeg tenkt mest på karriere innenfor forsvaret eller politiet.

6714942[/snapback]

Men du liker hasj?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...