int20h Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nvidia har annonsert flere AMD-brikkesett rettet mot systemer med opptil åtte Opteron-prosessorer. Les mer Lenke til kommentar
Revox Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Lurer på om nvidia blir like aktiv på brikkesett fronten i fremtiden. Ikke umulig at dette blir en av de siste chipsettene Nvidia lager for AMD's nye plattformer. Ihvertfall hvis intel setter ned prisen på sine lisenser. Noe som er ganske sannsynlig at de gjør for å bedre samarbeidet med nvidia. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Bra at det er muliget for så mange harddisker til brikkesettene, så slipper mange å kjøpe ekstra kontrollerkort. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sikkert fint server-hovedkort dette, men jeg kan ikke tenke meg at 8 CPUer kan være brukbart til noe annet enn vitenskapelige utregninger som folding osv. Til alt annet så vil resten av systemet veldig fort bli en flaskehals. -Stigma Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 stopper ikke lan-party kiddies med for mye penger Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Sånn jeg ser hovedtrekkene han følgende sammenlignes: Nforce Pro 3400 og Nforce 570 SLI Nforce Pro 3600 og Nforce 570 SLI + RAS Nforce Pro 3600+3050 og Nforce 590 SLI + RAS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå