Lakus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Har hentet de på posten for noen timer siden men nå vil ikke PC en fungere Det er ett Asus A8N-SLI Premium s939 og AMD x2 4600+ s939.... og strømforsyninga er mer enn bra nok, har harddisk ja som fungerer og har 200 GB ledig, og CD driven er ikke noe gæærnt med. Formaterer og reinnstallerer hele dritn nå så får vi se, funker det ikkear jeg livet av den! PS: Er bare oppgitt over mine datakunnskaper, derfor smileyer og språk... Endret 16. august 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Xar0n Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Vil ikke pcen starte? eller kommer ikke windows loading logoen fram? eller bare starter den men det kommer ikke bilde? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Det kommer opp: Windows kunne ikke starte opp på venlig måte blablabla Velg en ev disse: Sikker modus Sikker modus med nettverk Siste fungerende innstillinger Start windows på vanlig måte.... Ingenting virker, maskina bare restarter og det samme kommer opp igjen... System: (nytt) Hovedkort Asus A8n-SLI premium s939 (nytt) Prosessor AMD x2 4600+ s939 RAM 2gb velfungerende HD 250 gb samung velfungerende CD Drive noe Velfungerende Formaterer og reinnstallerer hele dritn nå så får vi se, funker det ikke tar jeg livet av den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå