Fremlin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei. Jeg trenger ny psu til min shuttleX. Jeg har nå 250w, og trenger en større. Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i en som er kraftigere til en rimelig penge? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hva med denne fra Komplett.no? "SilentX 300W Ultra Silent Strømforsyning for Shuttle Modeller G til G2 og G5". Kan du bruke denne? Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hei, hvorfor må du ha kraftigere? fungerer ikke den gamle? Shuttle sine strømforsyninger er svært gode, dvs du kan drive mye på en shuttle 250w... musa Lenke til kommentar
Fremlin Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg tror jeg trenger ny Jeg har kjøpt meg nytt skjermkort. Kommer med specs på det i morga. Jeg er veldig dårlig når det gjelder alt med data. Men tror det har 300w minimum. og den jeg har er 250. så i mitt hode sier det da at det er for lite? eller er det å prøve og feile først? Lenke til kommentar
mb_zzz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg hadde en gang en shuttle. jeg hadde følgende ting i den: -4 stk 10 cm Kald katoder -1 stk dvd brenner -2 stk Harddisker -1 stk 6800Ultra -3 stk vifter -Trådløst nettverks kort og dette ble brukt av en 250watts Shuttle psu! har en vanlig Stasjonær pc nå, og der har jeg mye som er koblet til psu, og den er bare 350watt å skjermkortet krever 420watt. men går bare lekkert med 350 watten min Lenke til kommentar
Fremlin Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 jeg hadde en gang en shuttle.jeg hadde følgende ting i den: -4 stk 10 cm Kald katoder -1 stk dvd brenner -2 stk Harddisker -1 stk 6800Ultra -3 stk vifter -Trådløst nettverks kort og dette ble brukt av en 250watts Shuttle psu! har en vanlig Stasjonær pc nå, og der har jeg mye som er koblet til psu, og den er bare 350watt å skjermkortet krever 420watt. men går bare lekkert med 350 watten min 6687729[/snapback] Takker. Dette har jeg faktisk letet lenge etter. En som har shuttle og ikke sier "Buy a new psu" det er det jeg har hørt når jeg skal spør om noe på andre forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå