Anarkist Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Folkens! På fredag den 18 august starter Mela 2006 orginisert av pakistanere i Norge sammen med andre minoriteter. Dette er noe jeg gleder meg til og vil anbefale alle å være med på, for det er kult og ikke minst gratis. http://horisont.org/Joomla/ Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hoy. Denne scenen rigget jeg og Hylo i dag og i går. Nok OT. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Den siden der inneholdt ikke mye info. Hvor kan jeg finne ut mer? Forklar gjerne. Hørtes interessant ut. edit: "gjerne". Ikke "hjerne". Tar det som et hint. God natt. Endret 17. august 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
salah Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hmm.. Siden har visst gått ned, var oppe istad. Har tenkt meg dit jeg også Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Prøv denne linken, http://horisont.org/ vi sees på fredag, alle er velkommen. sammen er vi sterk.... Hmm.. Siden har visst gått ned, var oppe istad. Har tenkt meg dit jeg også 6690546[/snapback] Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Tar meg sikkert en tur på lørdag eller søndag for å sjekke det ut Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er der på fredag, sånn btw. Det glemte jeg å skrive. Kanskje jeg treffer på noen herfra? Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er der på fredag, sånn btw. Det glemte jeg å skrive. Kanskje jeg treffer på noen herfra? 6691931[/snapback] Kommer ikke til byen før sent fredag kveld. Men det var kanskje ikke spesielt meg du tenkte på, alikevel Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg er der på fredag, sånn btw. Det glemte jeg å skrive. Kanskje jeg treffer på noen herfra? 6691931[/snapback] Kommer ikke til byen før sent fredag kveld. Men det var kanskje ikke spesielt meg du tenkte på, alikevel 6692120[/snapback] Tenkte generelt. Jeg jobber der da. Så jeg er vel rundt scena et sted. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg kommer til å være på vakt med falkeblikk Nok OT. Gleder meg til å se litt "annerledes" musikk og opptreden. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Faren min fikk invitt til åpningen ved rådhuset, kanskje jeg tar turen da. Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Ja, det blir kult. Alle nordmenn som ikke er kjent med pakistanere bør komme og se hvor hyggelige, varme og åpne pakistanere egentlig er.... Det blir god mat og musikk.....nesten helt gratis Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Stilig, dette må jeg nesten få med meg. Flott at etniske minoriteter arrangerer noe slikt, forhåpentligvis er det med på å bryte ned fordommer. Også er det rimelig kult at Hylo og Marley har vært med på å rigget scenen, da. Lenke til kommentar
Anarkist Skrevet 21. august 2006 Forfatter Del Skrevet 21. august 2006 det var drit kult på mela 2006 jeg var der på fredag og gud så mange folk det var der...så på atif og outlandish og jaluba...drit kule. Og desi rythmz var drit flinke til å danse... Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg fikk ikke tid til å stikke nedom før i går kveld, og da ble to personer skutt mens vi sto der. Det ga en liten demper på stemningen. Sto og så litt på i bakgrunnen, men snudde fort nesen hjemover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå