may_andrine Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Polering gir mer enn et vakkert ustseende. Det forhindrer rust, beskytter lakken og gjør at bilen holder seg ren lenger. Her får du tips fra en proff bilvasker. Les mer Lenke til kommentar
bearcarlsen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Polering gir mer enn et vakkert ustseende. Det forhindrer rust, beskytter lakken og gjør at bilen holder seg ren lenger. Her får du tips fra en proff bilvasker. Les mer 6685035[/snapback] Flott reportasje, fikk noen svar på ting jeg alltid har lurt på =D Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Takk for en god artikkel. Polerte selv bilen min for en uke siden. Hvor lenge skal det gå før jeg bruker avfetting på den igjen? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Takk for en god artikkel. Polerte selv bilen min for en uke siden. Hvor lenge skal det gå før jeg bruker avfetting på den igjen? Det skal ikke være noen grunn til å bruke avfetting på den igjen. Vask ofte, så slipper du det. Avfetting fjerner voksen, så du bør legge på ny voks etter at du har brukt avfetting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg