Lakus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Ja! Ja! Ja! Endelig får jeg noe annet en den dritten jeg har nå! En 4600+ ligger og venter på meg på posten Men jeg har iukek fåttt den lappen man leverer for og få pakka enda da menmen... den er der Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 du behøver bare pakkesporingsnummeret for å hente pakka. det gjør jeg Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Trenger ikke lappen nei! Bare bestilt prosessor eller? Lykke til uansett da ! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Har hentet den nå men nå vil ikke PC en fungere Formaterer og reinnstallerer hele dritn nå så får vi se, funker det ikek tar jeg livet av den! Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Du må formatere tror jeg.. Men om det ikke er liv i den er det en annen sak! :O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Du må formatere tror jeg.. Men om det ikke er liv i den er det en annen sak! :O 6685292[/snapback] Jaja prøver og formatere og stuff nå, men det er bare litt surt fordi at jeg måtte formatere PC for en md sia også så det vil si at jeg ikke har giddi å lage backup av noe enda... tenkte jo seff ikke over det Endret 16. august 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kjipt.. Det har skjedd meg noen ganger og.. Men men.. Det er vel verdt det! Den prosessoren er saftig konge da! Har 4200+ selv, og kan tenke meg hvor vill 4600+ er da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå