RBW Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Verbatim lanserer nå minnepinnene Store ‘n’ Go i nye og bedre versjoner. Lagringskapasiteten spenner fra 1 til 4 GB. Les mer Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Nice Tror jeg må skaffe meg en sånn blå 4 Gb minepenn Minnepenner er jo så billige for tiden. Og raskere hastihet er bare bedre. Har en billig 1 gig nå, og den bruker umåtelig lang tid å kopiere ting over på Lenke til kommentar
XooooF Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hmm nice hvis de holder samme kvalitet på disse som på brennecdene sine så er det et absolutt bra produkt.. Har for øyeblikket ikke noen planer om å kjøpe disse siden jeg alt har en 4Gb pinne.. En Corsair Flash Voyager.. Absolutt å anbefale den også. Lenke til kommentar
Psh Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hmm nice hvis de holder samme kvalitet på disse som på brennecdene sine så er det et absolutt bra produkt..6684455[/snapback] Nå kan du desverre ikke være helt sikker på at Verbatim platene er bra lenger, tenker da på Verbatim Pearl White plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå