PantZman Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Har nå greid map 4 av Settlers 2, men når trykker på "exit map" og kommer ut til map selection plassen så kan jeg bare velge map 1 og 2 (bare de to har SPOR flagg på seg). Noen som har opplevd samme og/eller har en løsning? Trykker jeg på "continue" så begynner jeg også på map 2. Edit: jeg gjorde opp igjen map 2 og 3, da fikk jeg endelig velge map 5. Endret 27. september 2006 av PantZman Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Du ventet deg noe nytt av en remake? De har bare sendt spillet inn i 3D-verdenen, ikke noe mer. 6948019[/snapback] Dårlig 3d var det også... Jeg foretrekker faktisk grafikken på originalen. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Så spill det da Endret 27. september 2006 av TCi Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Kjøpte spelet i dag, og har so vidt testa det. Førsteinntrykket mitt er ikkje all verda bra. Altso, sjølve spelet var alltid dritbra, og det er so å seie uforandra. Men litt av poenget med ein slik nyversjon må jo vere at det skal sjå betre ut. Og det synest eg ikkje det gjer. Det gamle spelet var i mine auge mykje, mykje, mykje penare. Uansett, eg skal gi det ein sjanse til når eg har betre tid, men ser ikkje bort ifrå at eg prøver å finne tak i originalen igjen i staden. Det er for so vidt greit nok, det første Settlers-spelet hadde eg ein piratkopi av (det var ikkje mykje bevisstheit rundt slikt når eg var 14), det andre hadde eg som "abandonware" (ingen solgte det). No har eg i alle fall betalt for meg. Kay Endret 27. september 2006 av KayAU Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Så spill det da 6952699[/snapback] "ok" For alle vet jo at et diskusjonsforum ikke er til for å utveksle meninger. Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Flott artikkel og flott spill! Synd det er så få campaign missions, men det får så være... Endret 23. november 2006 av SinIC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg