rofl Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Jeg har faktisk ikke peiling på skjermkort, har aldri kommet lenger enn til at jeg vet det er noe som heter VGA som er en slags standard, og så finnes det et hopetall av grafikkort med 3D og gud vet hva. Men så skal jeg altså forsøke å få et Open GL komaptiblet kort til min 1.8 GHz Pc med et Jetway S-450 hovedkort, fordi det innebygde video interfacet tydeligvis ikke støtter Open GL. Meningen er at jeg da skal kunne kjøre AeroFly Pro Deluxe flysimulator. Den bør kunne kjøres med minst 33 Frames per second... Er det noen som kan foreslå noe som det kan være mulig å få rimelig brukt - i stedet for å kjøpe nytt til tusenvis kan det vel snart være like godt å kjøpe en hel maskin. Derfor er jo et alternativt spørsmål, hva finnes av nye rimelig maskiner som kan dekke behovet? Jeg vokste opp med pc dengang da kremen av grafisk pc var en Olivetti med Herculeskort....... mvh, Rolf Endret 16. august 2006 av rofl Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Har du agp på kortet ditt? kjører du windows eller linux? Endret 16. august 2006 av VikinGz Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Så vidt meg bekjent støtter alle nyere skjermkort OpenGL 1.5 eller 2.0. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 skru opp kabinettet. se om den øverste ekspansjonsporten er litt anerledes en de under. om den er anderledes kan du kjøpe AGP kort. resten av portene er PCI det er svert dorlig utvalg av grafikk kort til vanlig PCI port. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå