Chief Wiggum Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Heisann skal kjøpe meg ny pc nå da den gamle tok kvelden. Vil ha en bra pc til rundt 9 10 tusen. Har fra før av Mus/tastatur, skjerm , Dvd brenner og Kabinett. Noen som kan sette opp noen bra alternativer for meg ? Jeg trenger Cpu, Hk, Ram, Skjermkort, Hdd og psu. Tar gjerne i mot forslag på både amd og intel. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 snus litt på disse anbefalingene.. http://hardware.no/artikkel/16166 Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Denne er jo helt grei til spilling og multimedia da..Dette er jo Intel's nye sokkel og et godt skjermkort. PS: PM me hvis du ikke trenger de gammle delene, så kan jeg kjøpe dem;) Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har selv bestilt case, psu, cpu, gfx, hk, ram, hdd som er ramset opp i den anbefalingen. Satser på at han vet hva han driver med han som har laget anbefalingen. Lenke til kommentar
Vasily Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 ja, får da håpe det.. har ikke spilt et skikkelig spill på 2år grunnet treg laptop.. gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå