^^Sheriff Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg har lyst til å kjøpe denna Evo-X greia med HD og greier.. Noen som har den eller? Åssen funker det og er det noe å lodde på?? Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Evo-x er ikke en chip da.... men du må ha en chip for å få den in på maskinen eller lese fra cdrw. Du bruker den isteden for den orginale så du kan gjøre forskjellige ting.. Du skjønner hva jeg mener Har evox på maskinen min nå med en 45 gig HDD. Funker phett som bare det. Løp å kjøp!!! Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Jaja skjønner jo att det er ny HD og oppsett og greier.. Bare lurte på om denna gjorde alt for meg istede for å lodde på en chip.. 45GB HD?? Hvor? Ser bare 80 minste fra enigmah..? Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Ja du kan vel gjøre det, men jeg anbefaler deg å IKKE flashe orginal biosen. Hvis du skal spille på xbox live feks. Kjøp en matrix chip. Ingen lodding der. Den kan man lett ta ut hvis det blir problemer. Kjøpte meg en 45 ved siden av og installerte selv. Det er faktisk ganske lett det nå.... Har heller ikke gjort noe med orginal HD. For hvis no blir ødelagt så kan jeg bare ut Matrix og 45 disken og så sette inn orginal HD så er alt som orginalt igjen. Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Og hvor får jeg kjøpt dissa?? Og programvaren du har? Kan du legge inn spell og alt?? Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Matrix kjøper du hos http://www.easybuy2000.com Har evo 2.5 bios og evo 1.8xxxxx software. Kan kjøre alt da ja. Spill, filmer, mp3.... bare flytter fra pc til båxen via FTP Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Så du har ikke sendt inn til dissa på multimedia montering?? Gjort alt selv? Hvor fikk du software og slikt henn? Og har du hatt no problemer med det? [ Denne Melding var redigert av: ^^Sheriff på 2002-10-23 19:32 ] Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Har gjort alt selv ja.... Ikke NOEN problemer. Men det lønner seg å lese noen tutorials på nett. Har lært alt der + at jeg har spurt i noen utenlandske forum Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg la inn E-xecuter. Det er jo ikke problem å disable den med en bryter. Har ikke testet med brente spill, eneste grunnen til at jeg mod'an var for å kunne spille DivX :smile: Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg la inn E-xecuter. Det er jo ikke problem å disable den med en bryter. Har ikke testet med brente spill, eneste grunnen til at jeg mod'an var for å kunne spille DivX :smile: Lenke til kommentar
simes Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 #xbins @ efnet Der finner man homebrew appz o.l. Og, kjøp matrix ja. Enkleste saken i verden. Er forbannet over at jeg kjøpte enigmah. Skulle venta litt også kunne jeg flasha chip bios og istedet for å flashe tsop.. Skal snart prøve tsop flashing og sette inn 40gb hdd. Wish me gl. [ Denne Melding var redigert av: zimen på 2002-10-23 20:38 ] Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 23. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2002 Så dere kjøper en vanlig HD. Matrix, laster ned bios og shit, bytter HD installerer Matrix og flasher, og det er oppe? Bare å brenne bios og alt på en vanlig cd? Lang tid tar det før matrix kommer i posten? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Du må først ta backup av biosen på den gamle disken. Jeg brukte en egen cd'rw som automatisk klargjorde disken. Ellers må du gjøre en del ting. Kanske du trykker på denne linken: ***.xbox-scene.com Lenke til kommentar
simes Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Biosen må legges i en mappe c:/bios hvis ikke jeg tar helt feil. Fiks alt sånn at du har fått installert evolution x på hdd'en og satt opp ftp og fått det til å fungere før du tenker på å flashe bios og bytte harddisk. Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Tenker jeg sender inn og latt folk gjøra dette for meg.. Lenke til kommentar
proppen2 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ma du ha en PC for a flashe, programmere etc? Leste at Matrix ble levert uten bios ! Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Ja man må ha pc...... Sender den inn da eller?? Det er jo en del av morroa å få det til selv.... Og da vet du jo hva som blir gjort.... Nei lar ikke andre klå på tinga mine.... Dessuten så er det jo ikke sååå smart å flashe biosen. Det er ikke så vanskelig som dere tror. Bare les litt her og spør litt der så fixer alt seg vettu Lenke til kommentar
^^Sheriff Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Hvor lang tid tare før jeg får matrix chippen'a? Og hvor får jeg programvaren? Visa eller sånn money order? [ Denne Melding var redigert av: ^^Sheriff på 2002-10-24 19:32 ] Lenke til kommentar
cow Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 noen her som har bytta hd med enigmah mod-chip?? Lenke til kommentar
ripper329 Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 er ikke sikker på hvor lang tid det tar jeg. Bestilte min før døm fikk den så jeg måtte vente en stund men det er verdt det. Brukte VISA jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå