Gå til innhold

Mod

^^Sheriff

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evo-x er ikke en chip da.... men du må ha en chip for å få den in på maskinen eller lese fra cdrw. Du bruker den isteden for den orginale så du kan gjøre forskjellige ting.. Du skjønner hva jeg mener :grin:

Har evox på maskinen min nå med en 45 gig HDD. Funker phett som bare det.

Løp å kjøp!!!

Lenke til kommentar

Ja du kan vel gjøre det, men jeg anbefaler deg å IKKE flashe orginal biosen. Hvis du skal spille på xbox live feks. Kjøp en matrix chip. Ingen lodding der. Den kan man lett ta ut hvis det blir problemer. Kjøpte meg en 45 ved siden av og installerte selv.

Det er faktisk ganske lett det nå.... Har heller ikke gjort noe med orginal HD. For hvis no blir ødelagt så kan jeg bare ut Matrix og 45 disken og så sette inn orginal HD så er alt som orginalt igjen.

Lenke til kommentar

#xbins @ efnet

Der finner man homebrew appz o.l.

Og, kjøp matrix ja. Enkleste saken i verden. Er forbannet over at jeg kjøpte enigmah. Skulle venta litt også kunne jeg flasha chip bios og istedet for å flashe tsop.. Skal snart prøve tsop flashing og sette inn 40gb hdd. Wish me gl.

[ Denne Melding var redigert av: zimen på 2002-10-23 20:38 ]

Lenke til kommentar

Ja man må ha pc......

Sender den inn da eller?? Det er jo en del av morroa å få det til selv.... Og da vet du jo hva som blir gjort.... Nei lar ikke andre klå på tinga mine.... Dessuten så er det jo ikke sååå smart å flashe biosen.

Det er ikke så vanskelig som dere tror. Bare les litt her og spør litt der så fixer alt seg vettu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...