Alexander Schindler Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er vill animasjon, store sverd, tøffe karakterer og vel, action som presser seg opp mot fantasiens grenser. Det er Final Fantasy. Les mer Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Syns filmen var mektig bra jeg. Men nå er jeg en av de som syns FF serien var knallbra og ikke minst nr 7 i rekken som skribenten påpeker i artikkelen. Flott oppsummert at dette ikke er en film for alle, for jeg tror de som ikke er i denne verden er lite interessert i denne type film Knall bra anmeldelse Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 La meg gjette... engelsk dub og norsk sub? Eff, den originale japanske versjonen var bedre. Med engelsk sub, seff. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Eg såg denne for ei god stund siden, og blei blåst vekk av den fantasiske animeringen altså, rett og slett herlig. Men eg blei egentlig litt skuffet over filmen, no skal eg også nevne at FF spillene er noe som ikkje engasjerer meg, så der er nok der mye av problemet ligger. Men sidne filmen er oppbyg også med tanke på oss som ikkje tilber FF,så hadde eg ein viss forventning. Uansett så rørte det seg litt i meg mot slutten, og det setter vi pris på. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg elsker denne filmen! Har den heldigvis bare på japansk tale og engelsk sub da, for alle (nesten) japanske filmer/animer som blir dubbet til engelsk mister særpreget sitt Faens nazidubbere Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg elsker denne filmen! Har den heldigvis bare på japansk tale og engelsk sub da, for alle (nesten) japanske filmer/animer som blir dubbet til engelsk mister særpreget sitt Faens nazidubbere 6685029[/snapback] Ja det er samme som eg har, liker ikkje slik film dubbet til engelsk altså..det samme med anime serier og slikt Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 En meteor suser gjennom verdensrommet. Inni denne befinner det seg en ond skapning som bærer navnet Jenova. Skapningen har ett eneste ønske, å ødelegge planeten. Det skaper jo logisk nok opprørske meningen blant planetens beboere. For å oppsummere det hele kjapt; Jenova dør, helten vår overlever, og alt er fryd og gammen. Bortsett fra at omtaleren har bommet grovt på hva som faktisk skjedde i Final Fantasy VII så er jeg enig i omtalen . Forøvrig - om man var en av de som lastet ned filmen da den kom på dvd i japan, med noen svensker som hadde mekka tekst (fyfy) - så vit at den endelige dvd-versjonen med skikkelig engelsk teksting er sinnsvakt mye bedre. Man forstår handlingen et par hakk bedre . Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 10. november 2006 Del Skrevet 10. november 2006 ff VII AC er jo en utrolig bra animasjonsfilm. er enig med det at animeer og ssånn er mye bedre med japansk tale og engelsk sub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg