SupRnova Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 2 matter oppåhverandre blir ikke noe bra, blir for tykt Klarer meg kjempe bra her med 2mm plexi, skal sette lys under dragen og sette på antiskli Da blir det fett! Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hmm, skal få tatt bilde av bladet. Tror det er til tre og slikt. Hvor mye koster eventuelt et nytt blad? Jeg vill også ha lys Ta noen lys dioder? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Da har jeg laget min egen musematte, var ikke like bra som den jeg har.. Bråker litt når jeg drar den fram og tilbake. Tok en mouse(verktøy) med et passe fint først, da skjedde det ikke mye. Så tok jeg ganske grovt, da så man at den ble frosta Men, jeg har ikke lagert undersiden, er det en fordel? Kommer bilde snart.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Her er noen bilder da.. Forslag til hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Her er noen bilder da.. Forslag til hva som kan gjøres? 6698512[/snapback] det jeg gjorde var : kjøpte meg en god gameing matte(vill ha litt pro så =)LOL kuttet ut plexi etter formen på musmatten ,freset ut 2 hull under freme på plexi'e grønne led's... ble sånn her--> men jeg skal også ta å lage meg en matte i bare plexi straks (m mulig gravering under ja) Lenke til kommentar
techs Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Nøyer meg med Icematta mi jeg Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Her er noen bilder da.. Forslag til hva som kan gjøres? 6698512[/snapback] det jeg gjorde var : kjøpte meg en god gameing matte(vill ha litt pro så =)LOL kuttet ut plexi etter formen på musmatten ,freset ut 2 hull under freme på plexi'e grønne led's... ble sånn her--> men jeg skal også ta å lage meg en matte i bare plexi straks (m mulig gravering under ja) 6699606[/snapback] Veldig pent! Lenke til kommentar
the_dragon_ts Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Veldig pent! 6700220[/snapback] tnx Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Nøyer meg med Icematta mi jeg 6699843[/snapback] Syns de ser litt kjedelig ut, blir mye penere med litt gravering. Bare ta en titt i guiden i signaturen min så får du litt tips til gravering Endret 19. august 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
pastrom Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hm. hvor tynt får man plexi da? men er det ugjevnheter laseren leser? da må det jo vær lurest å ha 2 plater oppåhverandre. hvor undersiden av den øverste er pusset ganske grovt og lagt oppå en rimelig tykk en. da vil det beholde den minimale friksjonen på oppsiden av den som ligger på toppen. vel skal prøve meg litt fra. takk for tips! Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det med to plater har ikke noe praktisk misjon, en 2mm plexi plate holder i massevis til en musematte Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det med to plater har ikke noe praktisk misjon, en 2mm plexi plate holder i massevis til en musematte 6799667[/snapback] Ok... -------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå