Edstro Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Hei. I windows så kan du gå i kontrollpanelet og velge tale også skrive en settning også hørre det. Dette er på engelsk. Finnes der noe lignenes på norsk? Dette kalles jo Microsoft Sam Endret 16. august 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei. I windows så kan du gå i kontrollpanelet og velge tale også skrive en settning også hørre det. Dette er på engelsk. Finnes der noe lignenes på norsk? Dette kalles jo Microsoft Sam 6683750[/snapback] En venn av meg har sånt på norsk og flere språk. Hitill har jeg ikke greid å finne dette... Jeg tror at det rett og slett er noe man får med datamaskinen, er ikke helt sikker men tror det er sånn... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Man får dette med updates, en venn av megh hadde Darth Vader, alvorlig moro. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvorfor ikke bruke Microsoft Sam, han snakker jo så bra norsk. :!: Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Som eg har sakt. Eg ønsker meg noe på norsk. Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei. Husker jeg hadde noe sånn en gang i tia jeg å. Jeg tror det var fra Telenor. Jeg mener å huske at det het Talisman. Husker at for noen år siden at jeg skrev et sammendrag av "Henrik Wergeland". Jeg lagra teksten og limte den inni Tallisman programmet. Så tok programmet og leste opp teksten jeg hadde skrevet. Veldig enkelt å greit program mener jeg å huske, men problemet med slike program er at de er ikke laga med sikkelige norske stemmer. Det blir aldri helt riktig. Husker ikke helt hva snakke måten heter i farta. Men den snakker ikke dialekt. Ellers leverer jo HMS (Hjelpemiddelsentralen) Ut programmer som ligner på det. Det er et typisk hjelpemiddel program. Holdt på med et liggende program på skolen før ferien, men det programmet husker jeg ikke hva heter i farta. Om man er dystletisker med lese og skrivevansker og har fått utdelt en pc fra Hjelpemiddelsentralen, så skal det være overkommelig å spørre dem om det går an å få et program som gjør det du spør om her. Lykke til. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Eg har søkt litt rundt og eg komm også over det du kaller telisman. Det er talsmann og det er telenor sitt. Men ifølge det eg har lest var det gratis før men nå koster det penger. Så var det vor eg fikk kjøpt det eller om det er andre forslag? Endret 16. august 2006 av eddielie30 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå