Starcraft_RULES Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei, har det problemet at jeg til tider mister nøkklene mine. Lurte på om det var noen som viste om en slags sender som kan festes på nøkkelhanken og så når jeg mister nøkklene, kan jeg peile de inn ved hjelp av en motaker som lager raskere pipelyder jo nærmere jeg kommer? Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvor skal du legge keyringer da? Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Her: http://cgi.ebay.com/Just-Whistle-SONIC-KEY...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Så av den øverste må man ha to av, og den nr2 må man plystre på, har en følelse av at den komme til å pipe ofte uten at det er meningen. Tror kanskje det blit den øverste. Ingen som vet om noe sånn fancy greier aom man ser på film da? der man hiver en sånn liten greie på en bil så finner man ut hvor den går ? Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 hehe. er vel litt mer avansert da? litt dyrt kansje Lenke til kommentar
andm Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Jeg har hørt om noe lignende som bruker Blåtann. Kommer du for langt unna nøklene dine, for du beskjed fra mobilen. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Leste i Illustrert Vitenskap for en stund siden om en dings som kan peile små RFID-brikker som kan settes på tingene dine. Helt opp til 100 meter, og da er brikkene på størrelse med frimerker (nesten like tynne, og mindre også). Tror peileren kostet rundt 1000 kroner, og den hadde en slags skjerm. Endret 16. august 2006 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Så glemmer du hvor du har lagt peileren. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den... Det blir til slutt en ond og dyr sirkel Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Leste i Illustrert Vitenskap for en stund siden om en dings som kan peile små RFID-brikker som kan settes på tingene dine. Helt opp til 100 meter, og da er brikkene på størrelse med frimerker (nesten like tynne, og mindre også). Tror peileren kostet rundt 1000 kroner, og den hadde en slags skjerm. 6686388[/snapback] Har ikke fått med meg det, husker du hvilket nummer det var? Eller et navn på greien, eller kanskje hvor jeg kan få tak i den? Så glemmer du hvor du har lagt peileren. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den... Det blir til slutt en ond og dyr sirkel 6686427[/snapback] Ja, hehe. Har fundert litt på det der, derfor tror jeg en løsning kunne være å spikre peileren fast på veggen Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er noe lignende laget for golfballer: http://orders.radargolf.com/Merchant2/merc...mvc?Screen=PLST Må bare finne en måte å få ut RFID brikken av golfballen, så har du det. Og montere et veggfeste for radarsøkeren, som du alltid setter den tilbake i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå