Gå til innhold

Finne nøklene mine og annet nødvendig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så av den øverste må man ha to av, og den nr2 må man plystre på, har en følelse av at den komme til å pipe ofte uten at det er meningen.

Tror kanskje det blit den øverste. Ingen som vet om noe sånn fancy greier aom man ser på film da? der man hiver en sånn liten greie på en bil så finner man ut hvor den går ? :dribble:

Lenke til kommentar

Leste i Illustrert Vitenskap for en stund siden om en dings som kan peile små RFID-brikker som kan settes på tingene dine. Helt opp til 100 meter, og da er brikkene på størrelse med frimerker (nesten like tynne, og mindre også). Tror peileren kostet rundt 1000 kroner, og den hadde en slags skjerm.

Endret av CMOTDibbler
Lenke til kommentar

Så glemmer du hvor du har lagt peileren. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den...

Det blir til slutt en ond og dyr sirkel :(

Lenke til kommentar
Leste i Illustrert Vitenskap for en stund siden om en dings som kan peile små RFID-brikker som kan settes på tingene dine. Helt opp til 100 meter, og da er brikkene på størrelse med frimerker (nesten like tynne, og mindre også). Tror peileren kostet rundt 1000 kroner, og den hadde en slags skjerm.

6686388[/snapback]

:hmm: Har ikke fått med meg det, husker du hvilket nummer det var? Eller et navn på greien, eller kanskje hvor jeg kan få tak i den?

Så glemmer du hvor du har lagt peileren. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den. Da må du ha en peiler på den. Så glemmer du hvor du har lagt den...

Det blir til slutt en ond og dyr sirkel :(

6686427[/snapback]

Ja, hehe. Har fundert litt på det der, derfor tror jeg en løsning kunne være å spikre peileren fast på veggen :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...