ke747 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg har problemer med vifteanlegget i min 95-mod golf III. Har hatt bilen hos møller for diagnose. Må bytte varmeregister og vifte. Mekaniker der anbefalte meg å bruke noen andre enn de da de er dyre til denne typen arbeid. Noen som har tips på hvor jeg kan få gjort dette? Deler får man jo tak i på Norsk bildelsenter, men de utfører ikke den type arbeid. Tips tas i mot med stor takk! Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Da er det bare å forhøre seg rundt på verkstedene da. Ellers er det jo muligheter for å gjøre dette sjøl. Noen ganger sitter dette relativt lett til andre ganger ikke. Tømming av kjøleveske er også en nødvendighet. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Dette fikser du sammen med en kompis. Hele midtkonsollen må altså ut, med alt det innebærer. Start med å løsne ratt og alle de små dekslene så kommer du til skruene etterhvert. Det sitter vel også noen skruer i dashen som er skrudd inn fra motorrommet, så disse må også taes ut. Jeg anbefaler at du setter deg i førersetet og kompisen din i passasjersetet, så er det bare å begynne å skru. Hvis dere er effektive bør dere kunne klare det på 3-4 timer. Lenke til kommentar
ke747 Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Takk for tips og svar! Saken er allikevel den at jeg ikke føler meg kompetent nok til å starte denne oppgaven. Ønsker derfor å sette bort bilen. Tips om gode verksted eller andre tilgjengelige løsninger er godt nytt for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå