Lurifaksen Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Har et Logitech diNovo keyboard, som jeg likte veldig godt før det gikk i stykker. Bortsett fra at det var bluetooth basert som til tider skapte problemer. Problemet er at så vidt jeg kan se, går det ikke an å kjøpe kun tastaturet, det selges kun i pakker sammen med den elendige musen, og håpløse "media-paden". Noen som har peiling på hvor jeg kan få tak i et flatt TRÅDLØST tastatur. Med flatt mener jeg egentlig "laptop-lignende" taster - men vil også at tastaturet skal være så lite så mulig. Num-pad er ikke nødvendig. Endret 19. august 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Skjønner hva du mener. Er helt herlig å jobbe på. Klarer ikke sånne svære trykkeknapper lenger :S På jobben har de slike tastaturer. ÆSJ Det bråker no inni satan. "Flatt tastatur" <3 Flatt trådløst tastatur. Det har seg slik at jeg sitte rå skriver på et slikt et i dette øyeblikk. Billig logitech, der det fulgte med en mus som jeg ikke bruker. Funker fett. Jeg tar også gjerne imot tips og råd om hvor man kan kjøpe det =) Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Det har seg slik at jeg sitte rå skriver på et slikt et i dette øyeblikk. Billig logitech, der det fulgte med en mus som jeg ikke bruker. Så du vet ikke selv hvor du fikk det? Du klarer heller ikke å finne ut hvilken modell det er? (se klistremerke/eller under batteriene?) Men nå viste det seg at diNovoen min ikke var ødelagt likevel... Ja - det var bare de nevnte bluetooth-problemene. Men er fremdeles interessert i nytt tastatur, da det går så fort tomt for batteri. Og er litt tungt. Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 vet ikke om dette er flatt nok for deg: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._vartypes_text# Lenke til kommentar
j0nz0r Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) <--- Push ze smiley! Riktignok ikke trådløst men... Endret 18. august 2006 av j0nz0r Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 vet ikke om dette er flatt nok for deg: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._vartypes_text# 6689589[/snapback] Hmm. Mulig den fungerer ja. Hadde klart meg uten musen da. Riktignok ikke trådløst men... 6699833[/snapback] At det er trådløst var nok dessverre hele poenget... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 vet ikke om dette er flatt nok for deg: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._vartypes_text# 6689589[/snapback] Dette ser jo slettes ikke så verst ut. Jeg lurer faktisk på å bestille meg et slikt et jeg. SKal selvfølgelig bare ha tastaturet, så musen som følger med blir nok ikke brukt.. Men hvorfor er prisen hos Lefdal halvparten av prisen på mpx.no? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Dette ser jo slettes ikke så verst ut. Jeg lurer faktisk på å bestille meg et slikt et jeg. SKal selvfølgelig bare ha tastaturet, så musen som følger med blir nok ikke brukt.. 6702312[/snapback] Tror nesten jeg må prøve den jeg også. Ser ut til at musen ikke er av de romskip-lignende greiene for høyrehendte, så har litt bruk for den også da. Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 http://netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=37820 Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 TRÅDLØST Lenke til kommentar
wilzoo Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 TRÅDLØST 6703762[/snapback] beklager, var litt småtrøtt Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Er dette flatt nok? Fås i bluetooth-utgave: Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Prøv ut Logitech Desktop S510, trur det er det det heter. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Prøv ut Logitech Desktop S510, trur det er det det heter. 6737973[/snapback] Hehe... ja, jeg trodde jeg var smart når jeg kjøpte det for en stund siden, men det tastaturet var det største dritet jeg noen gang har vært borti. Stort og tungt og elendig å skrive på. Fjernkontrollen som jeg hadde store forhåpninger til var også elendig - både fysisk (mangler jo mus, så er begrenset hvor mye den kan brukes til) og aller mest software-messig (elendig software, med fullt av bugs). Musen var også dårlig. Knallkjøp! Bestilte den pakken som ble linket til hos Lefdal, men lefdal sender tydeligvis fra danmark, og den pakken har enda ikke ankommet norge til tross for at den ble sendt for 4 dager siden. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Jeg har et logitech desktop S510, det er ikke Media Remote pakken, men bare tastatur og mus. Jeg klarer meg veldig bra med dette tastaturet. Har ingenting å klage på. Lenke til kommentar
magnus2 Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 diNovo heter det du er ute etter Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. august 2006 Forfatter Del Skrevet 28. august 2006 (endret) diNovo heter det du er ute etter 6758671[/snapback] Hva skjer egentlig med folk på dette forumet? Er det forbudt å lese første innlegg før det svares? Endret 28. august 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 vet ikke om dette er flatt nok for deg: http://www.lefdal.com/is-bin/INTERSHOP.enf..._vartypes_text# 6689589[/snapback] Fikk denne i dag, og jeg tror jeg gir opp nå. Tastaturet har et stort område øverst som er helt ubrukt. Men nederst på tastaturet er det ingenting å legge hånden på. Hvorfor i all verden kunne de ikke flyttet tastene opp, slik at det likevel ubrukte området kunne brukes til å legge armen på? Argh, nå er jeg lei av idiotiske tastaturer. Tastene var for såvidt god, men liker diNovoen bedre. Musen var selvsagt crap også. For høyrehendte, dessuten er den 10x raskere enn den andre musen jeg bruker, og det går ikke an å velge hastighet på hver enkelt mus. Derfor er den nye musen ubrukelig. Knallkjøp igjen Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Hmm...pleier å ha armen på pulten jeg og, hvorfor må du stille hastighet på hver enkelt mus? skal du bruke mer enn en? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 29. august 2006 Forfatter Del Skrevet 29. august 2006 (endret) Hvis du leser litt mellom linjene her, så skjønner du sikkert at PC'en styres både fra pult og stol/sofa. Derfor trådløst, derfor flere mus/tastatur (et fast sett på pult). Synes det er ganske utrolig at det ikke finnes noen skikkelig gode tastaturer og mus/fjernkontroller til dette formålet. Trodde "HTPC" var pop jeg? Endret 29. august 2006 av Lurifaksen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå