Edstro Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei. Eg bor i stavanger og skal egentligt gå på warpzone men eg har egentligt lyst til å gå på hw-lan. Nå er det om eg får lov til det da. Men eg tror det skal gå greit. Eg skal ta tog fra stavanger til Oslo. Men hvordan kommer eg meg videre? Må eg ta taxi? Eg hørte noe om en buss som skulle hente alle på Oslo S? Kan eg ta med maskinen på toge? Eg har aldri vært i oslo før. Eg har tenkt å ta med 3000 kroner til mat/drikke og transport og håper dette holder? På forhånd takk for hjelp Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 det vil nok bli satt opp buss(er) fra galleriet/oslo s til lanet tenker jeg(håper jeg:P) ellers kan du ta lokal toget til lysaker og buss/taxi videre derfra til fornebu ellers kan du ta rutebuss/taxi rett fra oslo s/galleriet til fornebu. galleriet er hoved buss stasjonen i oslo hvis du lurer.. ligger 5min gå avstand fra oslo s. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det blir ordnet med transport/nærmere informasjon om hva du må gjøre for å komme deg dit, tror ikek det er helt bestemt alt der enda, skal sjekke det opp jeg Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 3000kr til mat og drikke burde holde. Vet ikke hvor mye du spiser, men det burde holde. Lenke til kommentar
CWH Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Oppfordrer deg også til å se i den dedikterte transport tråden. Vi i HW LAN kommer til å gå gjennom denne tråden for å hjelpe mest mulig. Avhengig av i hvilken grad du er et luksusdyr så har du mer enn nok penger med deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg