dinosauren Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hallo alle sammen Jeg har en dvd/cd rom som ikke fungerer jeg vet ikke hvorfor. Har garanti på pcen så jeg ville reinnstalere windows for å være sikker på at det ikke var software feil siden garantien ikke dekker det. Men så kom jeg på at det startes opp fra cden når du skal reinnstalere windows. Noen forslag til hvordan mitt problem kan løses? NB! 700mb cder takler ikke cd-rommen, men den takler dvder Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Får du startet opp pcen med Windows-cden? Hvis det er problem med cder med ikke dvder, så vil det kanskje være mulig å ta kopi av Windows-cden til dvd, men jeg har ikke prøvd dette selv. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Fant denne på Microsofts hjemmeside Windows XP Professional Utility: Setup Disks for Floppy Boot Install Lenke til kommentar
dinosauren Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jeg får startet opp pcen, men ikke slik at jeg kan reinnstalere windows! Lenke til kommentar
b21a Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har du formatert pcen? Hvis ikke, se etter om deu kanskje har fått en oppdatering fra MS som har byttet drivern for deg, his så skulle ting være enkelt ved at du bare installererer rett driver igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå