F.Mackey Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det jeg lurer på er hvordan jeg skal få overført en logo i hvitt over på en jakke laget av bomull. Om jeg maler logoen på, eller trykker den på har ingenting å si. Eneste kriteriene er at det blir nøyaktig, at det går ann å vaske den om nødvendig(er en jakke, så blir ikke så ofte vasket) og at trykket/malingen ikke skaller av eller blir svakere. Finnes det noe tekstilmaling eller lignende som kan brukes? Bilde av jakken: Bilde av logoen som skal på: Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Enkel løsning: Ctrl + C, Ctrl + V Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 http://www.stencilrevolution.com/tutorials...lsview.php?id=2 Nærmeste jeg kommer å kunne hjelpe deg... Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Enkel løsning: Ctrl + C, Ctrl + V 6683119[/snapback] Eid! Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Uhh, post resultatet. Jeg vil også ha seigmen-merch. Forresten forklarer linken til goliatmo akkurat hva du bør gjøre. Tekstilmaling får du kjøpt på nærmeste hobbybutikk. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Jau, men er litt redd at resultatet ikke blir så bra :S Er jo en jakke jeg går mye med, så vann og lignende vil den ofte oppleve. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Det er jo bare å skaffe ordentlig maling, siden du bare skal ha hvitt så burde det ikke bli så dyrt... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvis det går ann å bruke hvit-maling, kan du printe ut logoen på et tykt papir, klippe ut logoen og bruke den som sjablong (?) Lenke til kommentar
Vibeke S Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Poenget med tekstilmaling er at det ikke går bort hvis det kommer vann på. Jeg sølte litt tekstilmaling på en bukse, og selv om jeg ikke tok strykejern på den for å fiksere det, er malingen fortsatt der. Vil tippe du får en flaske med hvit teksilmaling for under 100-lappen. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hvis det går ann å bruke hvit-maling, kan du printe ut logoen på et tykt papir, klippe ut logoen og bruke den som sjablong (?) 6687404[/snapback] Det var det jeg foreslo, men siden det er inni en runing så må han vel bryke flere layers... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hva med http://www.zazzle.com? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 framgangsmåten som goliatmo postet er nok den mest hensiktsmessige for dette. silketrykk gir bedre kontroll, men er best for større mengder og er trolig overkill pga arbeidet som må til. har man ikke tilgang til det så blir det veldig kostbart å skaffe også. litt vanskelig å se hva slags matrial jakken er av også, så det er mulig det kan være tryggere/lurere å lage flere trykk, for så å sy de på og kaste etterhvert (om de skulle falme) Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Legion: Jakken er laget i bomull(som står i første post ) TLZ: Er min egen jakke, så da blir det fort dumt med en side man må kjøpe klær for å trykke på. Men ellers en veldig fin side som jeg skal bruke i fremtiden. Nå når jeg har lest gjennom det folk har skrevet blir det nokk til at jeg går for tekstilmaling og stryking. Håper det blir bra, ellers så får jeg vel bare kjøpe ny jakke. Endret 16. august 2006 av Eyvindr Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Du som bor i Bergen må da ha tilgang til et reklamebyrå/trykkeri som kan gjøre det der tilnærmet perfekt for en hundrelapp. Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 Det kan godt hende.... får vel sjekke ut den muligheten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå