casper t.f.g. Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Hei dere. Jeg har fått tilbud om et Fujifilm finepix6900. 3800kroner. Nytt!!! Er dette et bra kamera (til den prisen) ?? Jeg skal ha det til privat bruk, og hadde planer om å kjøpe et lomme kamera digitalt og et senere ett speilrefleks med vanlig film. Nå trenger jeg kanskje ikke det? Er det noen som vet? Jeg må svare innen fredag. Lenke til kommentar
fl0ffy Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Til den prisen... løp og kjøp. 6900z er et meget bra kamera selv om det bare har 3MP. Jeg brukte dette kameraet store deler av fjoråret og var meget fornøyd med det. -flff Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. oktober 2002 Del Skrevet 23. oktober 2002 Må hive meg på her. NYTT til den prisen. IKKE stuss. Mye bra kamera der. Jeg skiftet fra 6900 til 602z i år, men forskjellene mellom kameraene er ikke så store at du skulle kjøpe 602z til ny-pris. 6900z til den prisen nytt er et kupp. Lenke til kommentar
casper t.f.g. Skrevet 24. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2002 Hjertelig takk. Jeg springer............. Lenke til kommentar
Andii Skrevet 24. oktober 2002 Del Skrevet 24. oktober 2002 Er det en butikk som selger til den prisen? Eller er det privat? Er det en butikk kilner jeg til. Lenke til kommentar
casper t.f.g. Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 25. oktober 2002 Det er desverre ikke butikk. Det er erstattet tyvegods som et forsikringsselskap selger. Det var desverre bare ett, og det vil jeg ha. Ser forresten at det mangler lader. Noen tips om rimeligste måte å skaffe en ny? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Bruk prisguiden på Hardware.no og fritekstsøk med utrykket "AC-5VH". Det er betegnelsen på ladere du trenger. Fant den på MPX til 302,- og de hadde 3 stk på lager. Ellers kan jo jeg nevne at strømadapteren til min Plextor eksterne cd-brenne fungerte også på mitt kamera, men orginalvare er absolutt å anbefale. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå