akristina92 Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg og har hatt det i sikkert 4-5 år, nå (ikke konstant, da). Av og til kommer det (ikke ofte), og da stikker det skikkelig i det jeg puster inn. Er ikke noe farlig (jeg er i alle fall ikke død ). Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Det har skjedd med meg og, at det kommer et sånt sinnsykt stikk i brystområdet som er sykt vondt i 7-10 sekunder før det er borte. En gang i måneden eller sjeldnere. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Med hjerteområdet, mener du da midt på brystet, der hjertet er, eller til venstre der den største blodåra er? Jeg vil iallfall ikke tro det er farlig om det er sistnevnte, men om legen ikke la merke til noe hadde jeg nok ikke bekymret meg. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Faren min sier at det kan være luftsmerter. Når man ikke har fjertet på lenge kan luften begynne å presse oppover og kan føles som en stikkende smerte i brystet. hehe 6682913[/snapback] Hm. Tror jeg kan ha hatt det jeg også. Rare greier, siden jeg fiser ganske mye, mener jeg... Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg tror jeg har hatt sånne før. hvis jeg drikker masse cola og junkfood kan jeg få sånn hvis jeg ler, eller puster inn og ut, husker ikke om det var inn eller ut men. Men jeg tror jeg har det rundt ribbeina, føles ut som om noe skraper på dem liksom, helt grusom følelse. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg har merket det samme noen få ganger når jeg har pustet kraftig inn. Ekkel følelse : | Lenke til kommentar
5628452 Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) En gang i måneden får jeg brått skarpe smerter i brystet. Sikkert det samme som MobilKnut, men de varer i et kvarter. Moren min og bestemoren min hadde det samme, så muligheten for at det er arvelig er der. Doktoren min har ingen forklaring på hva det kunne være. Endret 18. august 2006 av Tykjepelken Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Merket i går når jeg badet i sjøen. (var ikke særlig kaldt) at det gjorde vondt og at det var tyngre å puste inn en vanlig. Ja, det er på venstresiden, guardian, men det har også faktisk vært litt andre steder. På høyre side og nå, av en merkelig grunn. har også hatt det litt nedenfor armhulen òg på venstre side. Det har vært en helt jævli de siste dagene. Har bare gått rundt og tenkt at jeg kommer til å dø, at jeg har fått kreft og alt mulig. Lenke til kommentar
Ev1BL Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg gikk på trynet for et par måneder siden, og i et par uker etterpå, hadde jeg noe slikt. Jeg mener jeg kom frem til at det var en slags "rift" i ettellerannet. Det var slik at dersom jeg trakk pusten middels-dypt, kjente jeg en skarp smerte. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Har opplevd akkurat det samme en 3 - 4 ganger, har alltid vært kortvarig, men er litt ekkelt der og da. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 jeg har også hatt det, og det er dritfarlig. Jeg har vært klinisk død minst 18 ganger! Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 19. august 2006 Forfatter Del Skrevet 19. august 2006 jeg har også hatt det, og det er dritfarlig. Jeg har vært klinisk død minst 18 ganger! 6703769[/snapback] Hæ? Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 det er ikke no farlig i hvertfall. har ikke død enda. 6690173[/snapback] Du faar si ifra hvis det er farlig da Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Når jeg puster inn,men ikke ut. 6682498[/snapback] Dette er ekstremt ekkelt.. Får dette av og til Og ofte er det så vondt at jeg kjenner tårene renne sakte! Dette varer gjerne i 3-10 sekund og kommer gjerne når jeg må gjespe. Kan foresten legge til at jeg veier ca 60-65 kg og er slank og fin Endret 4. september 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hva er din BMI? Er du overvektig? Jeg tror rett og slett at det er brist på et bein i thorax. Lenke til kommentar
Mr. Ichkitdze Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Hva med å komme seg til en lege for å ta et EKG? Smerter i brystregionen hos unge mennesker kan som regel forårsakes av depresjoner, stress, sykdommer o.l. Uansett bør det taes opp med fastlege. Endret 4. september 2006 av Mr. Ichkitdze Lenke til kommentar
Haldaug Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) En annen mulig forklaring som er langt sjeldnere og som det sannsynligvis ikke er, er kollaps av en lunge. Det kan skje med alle unge og tynne menn, men som sagt er det sannsynligvis ikke det, for det er smertefullt i lengre tid enn sekunder. Endret 4. september 2006 av Haldaug Lenke til kommentar
Nautic Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Tror du kan slappe helt av. Det du har er mest sannsynlig muskelkrampe i musklene mellom ribbena. Dette er helt ufarlig, men oppleves som skremmende. Når man samtidig blir redd så gjør ikke det saken noe bedre. Hvis du har "vondt" i hjertet så kjenner du ikke det i hjertet. Derfor kan du ta det helt med ro. Muskelkrampe er helt vanlig i oppveksten. Det vil som oftest avta. Noen plages med dette hele livet, mulig det ligger noe arvlig her. Men som sagt, det er helt ufarlig. Så slapp helt av og kos deg. Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hadde dette litt ofte når jeg var rundere i formene litt i overkant av 105kg :O var ganske vodt og puste i 10-15sek så gikk det over^_^ nå veier jeg 78kg og har det nesten aldri lenger, kanskje vis jeg har vært ganske usun i noen dager og føler meg "tung" men meget sjeldent. Lenke til kommentar
magnon Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Heh. Jeg har også hatt kortvarige smerter i brystet og det har føltes som noe med hjertet, men jeg har ikke tenkt meg at det kan være det. Ikke spurt noen lege. Når jeg tenker meg om så tror jeg ikke det har skjedd siden jeg for et år siden sluttet å trene jujitsu. At folk har slutta å dælje løs på brystkassa mi kan kanskje ha latt en liten brist få gro ^^ Det har bare vært i hjerteområdet, men kanskje det er der som utvider seg mest når man puster? Det har hvertfall ikke vært vondt lenge. Gir seg ikke med en gang, men varer ti-femten sekunder, ca. samme lengde som når man klemmer en kvise og det svir noe jævlig etterpå selvom man slutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå