Hawtz Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Den siste uken har jeg hatt vondt i hjerteområdet. Før var det bare når jeg pustet inn at jeg kjente det vagt, men det gikk ikke vekk, så jeg tok en tur til legevakten. Doktoren sa at han ikke fant noe gale med verken lungene, hjertet, og alt han sjekket. Merket ikke noe særlig til det etter jeg var der, men nå har det begynt å komme tilbake på en annen måte. Nå stikker det voldsomt hele tiden, og slik har det vært i nesten hele dag AKKURAT på hjerteområdet. Personlig er jeg veldig bekymret over at det kan være noe veldig alvor som er på fare, og jeg klarer ikke tenke på noe annet. Av og til tror jeg at jeg kommer til å dø. Mvh, _thomas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Når du puster inn og ut? Alle har vel noe sånt innimellom, det kalles noe som jeg såklart ikke husker... men hjertestikk eller et eller annet. Er det ofte ville jeg dratt til fastlegen din for en grundig undersøkelse. Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Når jeg puster inn,men ikke ut. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kan være musklene (eller noe i den duren) Har sånne perioder, jeg og. Skikkelig ekkelt.. (men ufarlig) Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har hatt og har fortsatt samme problem. Har vært sånn i ca. 2 år nå. Noen ganger så kraftige smerter der at det gjør noe sinnsykt vondt. Pappa har hatt hjerteproblemer og tatt en bypass-operasjon (eller hva det nå heter), så det skremmer meg litt. Men legen sa til meg at det bare er muskler og ingenting farlig, så jeg får stole på han. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Kjente noe lignende i brystet, men fant etter vert ut at det bare var "voksesmerter". Om det er noe lignende du har veit jeg ikke... Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Faren min sier at det kan være luftsmerter. Når man ikke har fjertet på lenge kan luften begynne å presse oppover og kan føles som en stikkende smerte i brystet. hehe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Ja det er nok luftsmerter, har opplevd dette selv noen ganger, men ikke så intenst som du sier... Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Det kan også være at du har hatt et eller annet uhell der du har bristet et ribbein i nærheten av hjertet? Dette har i hvert fall skjedd med meg et par ganger, og det er rett og slett helt jævlig. Visstnok verre enn å brekke det :/ Lenke til kommentar
Hawtz Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Ja, brist var det første jeg mistenkte. Legen sa det muligens kunne være det han òg. Lenke til kommentar
blla Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har hatt det jeg og. Når man puster helt inn føles det som om noen stikker en nål i hjertet. Nå har det heldig vis sluttet Jeg har også hatt brist i ribbeinet, og det føltes nesten helt likt ut men det gjorde ikke like vondt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Faren min sier at det kan være luftsmerter. Når man ikke har fjertet på lenge kan luften begynne å presse oppover og kan føles som en stikkende smerte i brystet. hehe 6682913[/snapback] uff..luftsmerter kan være sinnsykt vondt .eller sånne bivirkninger man kan få av noskapin eller hva det heter Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Du kan jo ta en titt her: http://www.helsenytt.no/artikler/brystsmerter_ih.htm Kanskje det kan gi deg noen svar? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Kan være brokk.. Har hatt det selv,har det enda og fikk vite av legen at det var brokk. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har også hatt noen smerter i hjerteområdet. Fikk konstatert at det var kun muskler som var årsaken. Det er ikke så ille nå lenger, men jeg tenker på det en del når jeg trener fotball. Plutselig skjenner jeg det i hjertet. Tenker spessielt mye på det fordi det var en som døde av hjertestopp for en måned siden på den banen jeg spiller på (føyka). Samtidig kan grunnen til smertene være at jeg har fått en brist i et ribb-bein. Jeg fikk jo tross alt to Vålerenga spillere over meg en gang jeg spillte kamp Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Har og vær litt bekymret i det siste på grunn av merkelige smerter, dog ikke i hjereområdet. Pleier å ha en del hodepine til vanlig, men har i den siste uka hatt merkelige hodesmerter som jeg aldri har opplevd før. Kjenner ingen smerte når jeg sitter rolig, men hvis jeg beveger hodet eller legger det over på siden gjør det vondere og vondere helt til det stabiliserer seg på et passe vondt stadie. Hva kan dette være mon tro? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 Hei! Den siste uken har jeg hatt vondt i hjerteområdet. Før var det bare når jeg pustet inn at jeg kjente det vagt, men det gikk ikke vekk, så jeg tok en tur til legevakten. Doktoren sa at han ikke fant noe gale med verken lungene, hjertet, og alt han sjekket. Merket ikke noe særlig til det etter jeg var der, men nå har det begynt å komme tilbake på en annen måte. Nå stikker det voldsomt hele tiden, og slik har det vært i nesten hele dag AKKURAT på hjerteområdet. Personlig er jeg veldig bekymret over at det kan være noe veldig alvor som er på fare, og jeg klarer ikke tenke på noe annet. Av og til tror jeg at jeg kommer til å dø. Mvh, _thomas 6682260[/snapback] det er ikke hjertet har det mange ganger sjøl, vet ikke hvorfor da vet bare at det ikke er hjertet Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg har hatt det sånn. hvis du f. eks prøver å puste skikkelig inn engang. er det skikkelig vondt i starten og så går det over? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 jeg har hatt det sånn. hvis du f. eks prøver å puste skikkelig inn engang. er det skikkelig vondt i starten og så går det over? 6690159[/snapback] sånn er det på meg hvertfall Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 16. august 2006 Del Skrevet 16. august 2006 det er ikke no farlig i hvertfall. har ikke død enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå