Bearar Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Heisann Får opp denne feilmeldinga når jeg prøver å åpne Windows Live Messenger: Håper på et raskt svar som kan løse problemet mitt. Hvis ikke, så får jeg gå tilbake til 7.5 Takk! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Heisann Får opp denne feilmeldinga når jeg prøver å åpne Windows Live Messenger: Håper på et raskt svar som kan løse problemet mitt. Hvis ikke, så får jeg gå tilbake til 7.5 Takk! 6682238[/snapback] Prøv reinstallasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+54asdf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Har problemer men min live messenger den ødelegger for internett den får ruteren til å klikke noen som vet grunnen til dette? Ruteren er en en topcom explorer 871pt . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+54asdf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 trenger hjelp fort!!1 Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 (endret) Har problemer men min live messenger den ødelegger for internett den får ruteren til å klikke noen som vet grunnen til dette? Ruteren er en en topcom explorer 871pt . 6682449[/snapback] Tror du må forklare dette litt nærmere Puma-or-wath. Tror du har samme problem som meg, les denne tråden. Live Messenger henger seg så snart det er startet, og en melding skal skrives. Tror det er dette du mener med at "ruteren klikker". EDIT: Ingen bumping før 24 timer etter siste post. Les retningslinjene! Endret 15. august 2006 av tissedam Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Heisann Får opp denne feilmeldinga når jeg prøver å åpne Windows Live Messenger: Håper på et raskt svar som kan løse problemet mitt. Hvis ikke, så får jeg gå tilbake til 7.5 Takk! 6682238[/snapback] Prøv reinstallasjon. 6682330[/snapback] Hjelper ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå