Gissan Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Hei! Når jeg starter Live Messenger, stopper den totalt opp. Trykket på en bruker, men når jeg skal starte å skrive, stopper alt opp. Må fikse ved hjelp av CTRL + Alt + Del. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+54asdf Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 har ikke helt det samme problemet, hos meg klikker den etter en stund og slår av internett slik at jeg må slå av og på modemet. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg ville prøvd å reinnstalere hele live messenger Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg ville prøvd å reinnstalere hele live messenger 6682583[/snapback] Da prøver jeg det. Tilbakemeldinger kommer om 10 minutter. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. august 2006 Forfatter Del Skrevet 15. august 2006 Jeg ville prøvd å reinnstalere hele live messenger 6682583[/snapback] Da prøver jeg det. Tilbakemeldinger kommer om 10 minutter. 6682585[/snapback] Funket ikke. Installerte Messenger 7.5, samme problem. Kan det ha noe å gjøre med at jeg installerte 3 nye anti spyware og anti-virus programmer i går? Jeg har nå: Ewiodo, spybot, ccleaner, ad-aware og norton. Kan de ha noe å si? Msn kutter seg etter 10 sekunder. Uansett om jeg ikke trykker på noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå