Gå til innhold

Ny 19" LCD-skjerm innen 20.august

CurSe

Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann! Har bestilt meg ny pc fra komplett og har nå oppdaget at den gamle CRT-skjermen min ikke duger når den kommer. Skjermkortet jeg bestiller har ikke VGA-inngang så jeg må bestille meg en ny skjerm. Hadde tenkt å bestille ny skjerm om noen måneder uansett, men ser nå at det er like greit og få det unnagjort.

Hadde tenkt meg en 19" LCD av noe slag, men aner ikke hvilken modell jeg skal velge. Alt jeg skjønner om skjermer er antall tommer og pris, resten kjenner jeg ikke til.

Skjermen skal brukes til både film og spill, prisen burde maksimalt ligge rundt 4000kr.

Ble anbefalt NEC 19" LCD MultiSync 90GX2 Gaming og ser at den er hw.no anbefalt så det må jo telle noe, men er ikke den en smule gammel?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du er åpen for andre skjermer, så kan jeg si at jeg er veldig fornøyd med Samsung SyncMaster 940BF.

Den har skarpt bilde, 2 ms responstid og ingen refleksjoner (jeg har en ganske sterk lampe som lyser direkte på skjermen, men skjermbildet er uberørt av dette)

Her er en sammenlikning av de to skjermene:

https://prisguiden.no/vis_side_ved_side....lign=Sammenlign

Som du ser så er din skjerm litt bedre på det meste, men den er også en tusenlapp dyrere...

Hadde du noen krav til skjermen som jeg har gått glipp av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...