Gå til innhold

HW-Lan 06: Hvordan blir t-skjortene ?

Mr.Anki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den var noe diskre, ja. kan ikke helt si jeg er satt ut av designet, men er vel ikke så grusom du vil ha det til :hmm:

Om du har forslag til hvordan du mener den burde sett ut så er det ingen som nekter deg å poste forsslag til redesign :)

6689888[/snapback]

Jeg kan absolutt ikke komme med forslag til design, jeg er for dårlig til slikt :p . Jeg har en kamerat som er helt utrolig god til å tegne/animere, men tror ikke jeg gidder å spørre han om det :roll:

Lenke til kommentar

Det er viktig med et godt design, og om du velger å bruke ferdige logoer eller lage en helt nye logo så er det ingein som nekter deg å gjøre dette, men logoen til HW LAN er ferdig, dette er T-skjorten også, men om det ytres ekstrem missnøye fra flere brukere vil det være mulig å vurdere et redisign og da er du jo fri til å komme med forslag uansett hvordan du gjør det :)

Lenke til kommentar

På grunn av lang bestillingstid er denne allerede i produksjon.

Vi valgte dette designet da den forrige Hardware t-skjorten ble godt mottatt.

Vi har endret litt på designet da det er en HW LAN t-skjorte, og ikke MINST valgt en høyere kvalitet på selve t-skjorten.

..den forrige er litt snodig i halsen ;)

Jeg skulle gjerne brukt lengre tid på denne designprosessen enn vi hadde.

Faktsik kunne vi ikke bruke det designet som EGENTLIG vant konkurransen da copyright ikke var avklart.

Skal vi konkurrere om HW LAN 2007 designet nå på HW LAN 2006?

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...