Laat Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Meg ---> Router/fierwallcrap --> Internett Problemet mitt er at noen av portene ut til nett er blokket, ser det ut til, og klarer ikke koble til diverse q3 baserte spill. Jeg har ikke tilgang til routeren, fierwallen eller hva det nå er som blokker det. Er det noen enkel måte jeg kan scanne for åpne porter eller lignende? Den midlertidig løsning er nå å koble til en vpn server, og spille med den, men det fører til unødvendig høy ping. Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 her er 2stk: tester.datasec.no og www.grc.com/x/ne.dll?bh0bkyd2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Du kan vel alltids prøve et program som heter "Activ Ports". Lenke til kommentar
Laat Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) njo.. er ikke helt hva jeg leter etter. Problemet er at jeg ikke får etablert connections på enkelte porter mot internett, og lurer på om jeg kan scanne etter slike stengte porter Endret 16. august 2006 av MrPingu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå