Gå til innhold

ny gaming\film\musikk pc ca.30k

Anbefalte innlegg

Har selv en Raptor 150 og den bråker ikke. Lydnivået ved hard bruk er en anelse knatring, men ikke sjenerende.

6689187[/snapback]

Da var kanskje ikke de 2 raptorene så dumme likevel (pengene må jo gå èn plass) ^^

Ang. 3x 400gb, så ga disse diskene mye for pengene. 6 disker er nok heller ikke det beste i forhold til støy. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Nå ka du si hva du vil om mange harddisker og støy, men jeg har 7 disker stående i maskina mi å jeg hører dem ikke. PUNKTUM. Ingen av dem. Så hvordan du får til det at det blir mere bråk av flere harddisker lurer jeg på. Har du mer enn 2 harddisker i maskina di selv eller, og har prøvd å hørt etter at det blir mere bråk? Har alltid hatt 2 eller flere disker i mine maskiner og har ikke vært noe merkbart, tja bortsett fra hvis det er snakk om Western så klart :p

Da ber du om bråk.

Du kan jo prøve å sette f. eks 7 Samsungdisker i samme kabinett og hør selv. Så kan du fortelle meg om det fortsatt blir mye bråk.

Kan legge til at kabinettet mitt ikke er av de mest støysvake heller, og allikevel hører jeg ikke diskene noe særlig.

Det med at det blir litt varmere, kjøper jeg. Det er jo forsåvidt riktig det. Det ble varmere i mitt kabinett iallefall. Men det med at det blir mer støy av flere disker var å dra den litt langt.

Men som sagt. Prøv selv og se.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...