Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ikke noe spill funker =(

Anbefalte innlegg

Hei!

trenger hjelp, ingen av spillene mine på dataen funker, hver gang jeg er mitt i spillet så klikker det( kommer sånn feil i CS,(programmet må avsluttes), noen ganger kommer det også fram en blå skjerm med hvit skrift hvor det står at programmet ble skrudd av for å ikke ødelegge dataen f.eks ).. Jeg har ikke peiling på hva som er feilen eller hvordan jeg kan rette den opp..

Jeg har en ganske ny data med : amd athlon x2 4200+, 2gb ram, club 3d radeon x1900xtx, så trur ikke feilen ligger der..

Noen som har opplevd samme problem å løst det ? eller noen som har forslag til hvordan jeg kan få det til å funke?

Mvh Anders Langseth

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir PC'en skrudd av etter at du får denne blåe skjermen? Kan være at CPU blir overopphetet, har du sjekket hvor varm den er?

6681979[/snapback]

har ikke sjekket det nei, takker for hjelp, men hva kan je ggjøre med det? hvis det f.eks er for varmt ?

dessuten hvordan sjekker man om cpu'en er for varm da ??

har hele 4 vifter på dataen så..., men problem stedene har win..../temp(kanskje det står for temperature) er det mulig =/, men uanz noe jeg kan gjøre for å fikse det ??

med mange takk

Lenke til kommentar

Kan det ha noe med psuen min ?

ECS Elitegroup KN1 SLI Extreme socket-939 (89-200-Q26110)

AMD CPU ATHLON 64 X2 4200+ 939P BOX (ADA4200BVBOX)

VIKING 2048MB DDR 400MHz (2x1024MB) KIT (VK-2048DDR400-KIT)

MAXTOR DMAX 11 400GB 7200RPM 16MB SATAII (6H400F0)

SHARKOON SilentStorm 535W ATX PSU (SILENTSTORM480W)

CLUB 3D RADEON X1900XTX 512MB GDDR3 PCI-E DUAL-DVI CF VIVO RETAIL IN (CGAX-XT192)

NEC ND-4570 DVD±R/RW DL brenner svart (50030647)

SHARKOON Cold Cathode Fluorescent lampe, blå (TZZW28)

SUNBEAM Transformer Gaming Case black (TRANSFORMER)

skjønenr ikke hva som er feil =(

Lenke til kommentar
Hei, skjønner at det er kjipt at spillene ikke funker. Det høres ut som CPU er for varm ja. Du kan sjekke temp i bl.a. programmet Everest tror jeg. Søk på det i Google og last ned. Kanskje er det grafikkortet som overopphetes også. Vanskelig å si.

6683302[/snapback]

takker for alle svar, da skal jeg prøve everest mange takk =D

Lenke til kommentar

Det kan noen ganger være pga at noe du har instalert ikke er instalert riktig eller ikke er kompatibelt. Hvis det er CS du har netopp instalert så prøv enten systemgjenoppretting eller reinstaler det. Hvis det er noe nytt du har instalert sjekk om de er riktig instalert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...